21 Kasım 2012 Çarşamba

Önerilerime, kullanıpta memnun kaldığım ürünleri tanıtmaya devam ediyorum. ben manikürü oldu olası sevmem, kuaförlerde herkese kullanılan (hernekadar dezenfekte edildiği söylensede okadar kısa sürede birsürü insana hizmet verdikleri için hiç inandırıcı gelmiyor) et makası,törpü, tırnak makası vs. nin benim tırnaklarımdada kullanılacak olması fikri beni itiyor. Bir sürü hastalıkta cabası.. Tırnak ve tırnak etleri olarak şanslı bir insanın bunu kabul ediyorum ama bu bakım yapmadığım anlamınada gelmiyor. Şimdi sizlere evde kendi manikürünüzü kendiniz yapabileceğiniz ve bunu yaparkende sizlere kolaylık sağlayacak bir-iki ürün tavsiye etmek istiyorum. İşe önce tırnak makasıyla başlayın tırnaklarınızı istediğiniz uzunluğa getirdikten sonra güzelce törpüleyin. Unutmayın törpü yaparken tek tarafa doğru törpülerseniz tırnaklarınız kırılmaz. sonraaa ve sonrası için size önerim pastelin manikür kalemi. Bu kalemi kullanarak tırnak diplerinizdeki etleri geriye itin. her tırnak için bunu 2 kez tekrar edin. Bu kalem öyle pratik bir ürünki, tırnak etlerinizi yumuşatıyor geriye iterekde hoş ve temiz bir görüntü bırakıyor, düzenli kullanmanızı kesinlikle tavsiye ederim bana dua edeceksiniz;) sonra ellerinize sevdiğiniz bir nemlendirici kremle masaj yapın ve en son olarakda sevdiğiniz ojenizi sürerek bakımlı ellere kavuşabilirsiniz hemde ekstra ücret ödemeden;) ve gayet hijyenik olmasıda cabası arkadaşlar.


gelelim bir diğer ürüne, tırnak etleri bakımından şanslıyım pastelin bu kalemide işimi baya kolaylaştırıyor doğru ama zayıf ve güçsüz tırnaklarım var malesef. Bunun içinde yine kullanıp memnun kaldığım diğer ürünleri tanıntmak istiyorum. Sizlere ürün tanıtırken mümkün olduğunca hesaplı, kolay ulaşılabilinen ve pratik şeyler seçiyorum. Çünki bakımlı olmak adına hepimiz birsürü ürün satınalıyoruz ve bakım yapacak zamanlarımız oldukça kısıtlı. flormarın max growth adlı ürünü güzel bir ürün arkadaşlar ojenizin altına bir kat yada sadece cila olarak kullanabilirsiniz. Ve yine hepimizin ortak derdi oje kurutmaktır, bunun içinde sizlere flormarın oje kurutucu spreyini tavsiye ediyorum bekleme sürenizi baya kısaltıyor;)


2 yorum: