6 Aralık 2012 Perşembe

Herkese selam! Bugün senelerdir (7-8 sene abartısız hatta belkide daha fazla) kullandığım göz makyajı temizleyicime haksızlık ettiğimi düşündüm. Halbuki tanıtılmayı, tavsiye edilmeyi ilk o hakediyordu :)
Göz makyajını temizlemek zordur, hele birde suya dayanıklı ürünler kullanıyorsak. Yanlız nivea visage göz makyaj temizleyiciniz varsa işiniz baya kolaylaşıyor. Evet uzun yıllardır kullanıyorum ama arada denediğim farklı markaların ürünleride oldu (hatta pahalı ürünlerin) hiçbiri onun kadar iyi değillerdi. Hatta birçoğu yanından bile geçemedi. Benim göz ve yüz makyajımı temizleme ritüelim şöyledir.Öncebir parça pamuğa göz makyaj temizleme sütü döker bununla gözlerimi silerim sonra (bana göre en iyi makyaj temizleyicilerden) dove sabunla köpürte köpürte tüm yüzümü gözlerimde dahil yıkarım. Vee sonuç kalıntı olmayan makyajdan arınmış bir cilt. Gözüm kapalı tavsiye edebileceğim nivea göz makyaj temizleyicimle dove sabunumu tanıttım bu gün sizlere. Umarım sizlerde en az benim kadar memnun kalırsınız. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder