9 Aralık 2012 Pazar

Kendi Modanı Kendin Yarat 2

Merhabalar tekrar. Bu gün size kış günlerinde kurtarıcı olan boyunluklardan bahsetmek istiyorum. Çok fonksiyonlu bu boyunlukları ister boynunuzda bir aksesuar olarak isterseniz atkı yerine hatta şapka yerine bile kullanabilirsiniz. Geçen kıştan beri favori olan bu boyunlukları sizlerde kendinize yapabilir, sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. Ben örgü örmeyi bilmem ama dümdüz bir örgüyle çokda kısa zamanda kendime 2 tane boyunluk yaptım bu sene. Yapımı oldukça kolay, istediğimiz örgü tekniğiyle yaklaşık 110-120 ilmek başlayıp  istediğimiz boya gelene kadar örüyoruz sonra kesip iki ucunu birleştirip dikiyoruz. hepsi bu! İsterseniz boyunluğunuzu farklı aksesuarlarlada süsleyebilir daha şık hale getirebilirsiniz. Kolay gelsin arkadaşlar:)
Bunlar benim ördüklerim, size fikir vermek amacıyla resimlerini ekliyorum. Ben örgü bilmeden bukadarını yapabildim eminim sizler çok daha güzellerini yaparsınız ;)

4 yorum:

  1. harika olmuş ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  2. bende yapıcam renk ne onerırsın sıyah mantom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bordo hem çok moda hem siyaha çok yakisan bir renk. Hafif simli falan bir yun bulur, birazda bol orersen çok guzel bisey cikar ortaya cnm;)

      Sil