5 Aralık 2012 Çarşamba

Kendi modanı kendin yarat!

 Evett bu gün ilke kez modayla ilgili bir yazı yazmak istiyorum. Çocukluğumdan beri modaya, kendi kendime bişeyler yaratmaya bayılan biri olarak son zamanlarda yakalara takmış durumdayım. Bu sezon çok moda olan hemen hemen her vitrinde göreceğiniz yakası işli bluz ve gömlekleri çok ucuza evde kendiniz yapabileceğinizi biliyormusunuz? Biraz hayal gücü, biraz boncuk, bir makas, iğne ve iplik yeterde artar bile!!!

Ben kendi yaptıklarımdan sizlere örnekler vermek istiyorum. yaz sonu ilk işlediğim şey açık renk bu kot gömleğimdi. Eminönündeki Marputçular handan aldığım iki boy inci ve beyoğlu taşlarıyla yaklaşık 10 dk. ayırarak işledim bu gömleğimin yakasını. Nasıl oldukça şık olmamışmı ne dersiniz? :)






Buda yine bir mağazadan aldığım oldukça sade bebe yaka bir bluzdu taki ben onunla ilgili biraz değişiklikler yapana dek:) ilk iş yakasını işlmek oldu bunun için yine inci, beyoğlu taşı ve siyah kristal taşlar kullandım. Yine aksesuarcılardan rahatlıkla temin edebileceğiniz bu gül motifinide yakasına diktim. Ben bluzumun yeni halini daha bir sevdim.


Bunlar benim yaptığım bir-iki örnek. Eminim sizlerde hayal gücünüzü ve yaratıcılığınız kullarak daha bir çok güzel şey yaparsınız. Şimdiden şık bluz ve göleklerinizi güle güle giyin diyorum. Kolay gelsin arkadaşlar..

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım. tebrik ediyorum bir kez daha. marifet ayrı birşey :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler, eminim sizler daha güzellerini yaparsınız;)

    YanıtlaSil