30 Aralık 2012 Pazar

Makyaj Sabitleyici Sprey Yapımı

Merhaba arkadaşlar. Bu gün 2012'nin son günü. Bu akşam bir çoğumuz yeni yıl heyecanını sevdikleriyle eğlenerek kutlayacak. Bu akşam süslenip en cici elbiselerimizi giyip yeni yılı öyle karşılayacağız birçoğumuz. En güzel makyajlar bu akşam yapılacak :) Eğer belli bir süre sonra makyajınız akıyor, kalıcılığını koruyamıyor ve bu durumdan rahatsız oluyorsanız (ki birçoğumuz bu durumdan şikayet ederiz, hep yaptığımız tazelikte kalsın makyajımız isteriz) ozaman size pratik, ucuz ve kesinlikle işe yarayan bir tavsiyem olacak :)

Makyaj sabitleyici spreyleri bilirsiniz. Bir çok markanın makyaj sabitleyici ürünleri var, sanırım bu konuda en iyiside mac. Ama gelgelim pahalı, peki ben size aynı işlevi gören evde kendiniz yapabileceğiniz bir makyaj sabitleme spreyi tarifi vereyim ozaman:)

Malzemelerimiz çok kolay ve ucuz, gliserin, gül suyu ve spreyli şişe, evet hepsi bu :)


spreyli şişenizin içine (watsonlardan alabilirsiniz) (mutlaka öncesinde şişenizi güzelce yıkayınız) 1 ölçek gliserin, 2 ölçek gül suyu koyup karıştırıyoruz, hepsi bu. makyajımızı yapıp bitirdikten sonra 15 cm.mesafeden yüzümüze püskürtüyoruz. Bu sprey sayesinde makyajımız kalıcı oluyor, akma, bozulma yapmıyor. ölçeklere gelince, bu şişenizin büyüklüğüyle alakalı. şişenizi dolduruncaya kadar 1 kapak gliserin, 2 kapak gül suyu koyarak kendi makyaj sabitleyici spreyinizi yapmış olursunuz. Sanırım bu akşam birçoğumuzun işine yarayacaktır.

İYİ SENELER ARKADAŞLAR. HERKESİN YENİ YILINI KUTLUYORUM.
SEVGİYLE KALIN..

3 yorum:

  1. sana da mutlu seneler canım. sıvı gliserini nereden bulabiliriz. Malum Kilis'te her aradığımı bulamıyorum. bana bir linkkk :)

    YanıtlaSil
  2. Aktarlarda bulabilecegini dusunuyorum en kotu internetten alabilirsin cnm;)

    YanıtlaSil
  3. Nette aktarlarda var cnm, uygun fiyatli bisey siparis verebilirsin. Bende ist.da aktardan aliyorum;)

    YanıtlaSil