7 Ocak 2013 Pazartesi

Bileklik Yapımı

Merhabalar arkadaşlar. Yine kendi yaptigim bir bileklikle karşınızdayım. Artık sizlerde aksesuarlara karsı olan ilgimin farkındasınız:) Bence stil ayrıntılarda gizlidir ve doğru aksesuarlarla şıklıgınıza şıklık katabilirsiniz. Bu deri duz bilekligimi kac sene önce aldiğımı hatirlamiyorum. Gecen sezon indirimden aldigim kot ceketin yakasina taktiklari ( ne alakaysa) beyoglu taslarindan yapilmis oldukca fantezi brosu cikarmış ve belki bi ise yarar diye atmamıştım. İyikide oyle yapmışım:) En son yaptigim troklu spor ayakkabıdan kalan bu yapıstırıcıyla (resimlerde gordugunuz) brosun sallanan sirali taslarini cikarip deri bileklige sirasiyla yapıştırdım. En son ignenin bulundugu buyuk taslı kısımından arkasindaki igneyi takı yapımında kullanılan penseyle soktukten sonra, bilekligin tam ortasına yapistirdim. Ben bilekligimin yeni halini sevdim, siz ne dersiniz? Sezon hitlerinden olan taşlı ve gosterisli aksesuarları sizlerde hayal gucunuzu kullanarak evlerinizde yapabilirsiniz:) Kolay gelsin arkadaşlar..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder