20 Ocak 2013 Pazar

Flomar Smoky Eye Goz Kalemi

Herkese iyi haftalar dileyerek başlıyorum bu günki postuma:) Umarım su gibi akıp giden, rahatça geçen bir hafta olur..

Kaçıncıyı bitirdim bilmiyorum ama bugüne kadar kullandığım en güzel siyah göz kalemi bu. Göz kaleminde eyeliner goruntusunu arayanlar için biçilmiş kaftan bence. Herkesin bildiği gibi eyelinerı düzgün cekmek zordur, baya marifet isteyen bir iştir. Bu yüzden birçoğumuz göz kalemini eyeliner a tercih ederiz. Fakat eyelinerın o simsiyah efekti ve etkileyici duruşunada imreniriz:) Bu göz kalemi hem simsiyah oluşuyla hem yumuşacık ucu sayesinde kolayca sürülmesiyle benim favorim;) Kalemin arkasındaki aparatiylada kalemi cektikten sonra dağıtabilir, smoky eye görüntüsünü yakalayabilirsiniz, yani bir taşla iki kuş:) E daha neolsun dimi?:) Bence bir göz kaleminden beklenen herseyi fazlasıyla veriyor. Flormar kendini aştı diye düşünüyorum. Hem ürünleri çok kaliteli hem gayet hesaplı hem ürün çeşitleri güzel hem hemen hemen heryerde satiliyor, hemde son zamanlarda ambalajlarınıda çok başarılı buluyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder