29 Ocak 2013 Salı

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick

Soğuk ve güneşli bir İstanbul sabahından günaydınlar herkese:)
Bu gün sizlere daha önce aldıgimdan bahsettiğim flormarın rujlarıyla ilgili yazmak istiyorum. Renkleri ve ambalajlarıyla beni etkilemeyi basaran bu rujlardan kulandikca dahada memnun kaldim. Daha oncede yazdigim gibi beyaz tenliyim ve tenime uyan gercek bir nude (ten rengi varla yok arası duran) bir ruj bulamiyordum. Aldiklarimin denediklerimin hiçbiri dudağımda flormarınki gibi guzel ve dogal durmadı. Ten rengimle uyum sağlayan yegane nude ruj bu oldu:) Seçtigim diger gul kurusu mürdüm tonlarindaki rujda oyle:) Ben her ikisinide çok severek kullaniyorum sizlerede tavsiye ederim;) Bana gore tek dezavantajları nemlendirme özelliklerinin az oluşu, onun dişında butun beklentilerimi karşılıyorlar:) Kullananlardan da yorumlarini eklemelerini isterim.
Sevgiler..



2 yorum:

  1. Gayet parlak duruyor, pembenin de swatchı olsaydı keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mat bitişli ve nemlendirme özelliği az olan rujlar. Ben altına lip balm sürerek uyguluyorum sanırım bu yüzden öyle parlak görünüyor. Evet gül kurusu olanın dudakta duruşunu eklemeliymişim, renk elimin üzerinde pek belirgin olmamış..

      Sil