4 Ocak 2013 Cuma

Yeni Ganimetler :)

Herkese selam! Dün yine bir öğle tatilinde rutin gratis ziyaretlerimden birini gerçekleştirdim :) İşte aldıklarım;

Sizlerde benim gibi kozmetik ürünlere, özellikle makyaj malzemelerine düşkünseniz evde büyüğünden küçüğüne
birkaç adet makyaj çantanız mutklaka vardır. E haliyle bendede baya bi var::) sığamıyorum tabi o başka bir konu.. Bu makyaj çantasını görür görmez işlevselliği çok hoşuma gitti. Ben genelde makyaj malzemelerimi kullanım alanlarına göre ayırır öyle muhafaza ederim. Makyaj yaparken baya işimi kolaylaştırıyor bu durum. Bu çantanında birden çok bölümü olması katlandığında fazla yer kaplamaması acil durumlar için asılarak kullanılması falan artıları. E birde fiyatı 20 tl gibi bir rakam olunca kaçırmadım tabi, makyaj çantaları koleksiyonuma katıverdim kendilerini hemen:) İhtiyacı olanlar gratislerden temin edebilir arkadaşlar.

Buda benim gibi roll-on deodorant kullanıp spreylerden tıkanan (alerjik-astım sebebiyle) arkadaşlar için, vucut spreyi. Özellikle duştan sonra tüm vucudunuza sıkabileceğiniz bu misss gibi vanilya-hindistan cevizi kokulu vucut spreyine eminim sizde benim gibi bayılacaksınız. (4 koku seçeneği vardı bu ürünün) parfüm kokuları genelde ağırdır ve tüm vucudumuza uygulamayız, vucut spreyleri daha hafif kokmayı sevenler için. Aynı ürünün vucut kremleride mevcut. Özellikle duştan sonra vucut kreminizi sürüp vucut spreyinizi sıktığınızda tüm vucudunuz mis gibi kokacak ve kalıcılığı dahada artacaktır. Benim gibi vucut spreyi ve vanilya kokusuna bayılan arkadaşlara duyrulur. Fiyatıda 12 tl civarındaydı yanılmıyorsam, yani oldukça makul;)

Vee benim vazgeçilmezim, makyaj fırçalarım:) ecotoolsun bambu yapımı bu makyaj fırçalarına özellikle bayılıyorum. Biliyorsunuz makyajımızı (özellikle göz makyajımızı) makyaj fırçalarıyla yaparsak hem çok daha doğal ve profesyonel bir gorunum elde eder, hemde harika gölgeler yapabiliriz. Ben bu markanın makyaj fırçalarını özellikle tavsiye ediyorum, çok da severek kullanıyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder