13 Şubat 2013 Çarşamba

14 Şubat Sevgililer Günü Kutlu Olsun:)

Merhabalar, öncelikle bu güzel ve anlamlı günde (benim için ayrıca güzel çünki yarında doğum günüm) tüm sevenlerin Sevgililer Gününü kutluyor, sevgininin hayatlarımızdan hiçbir zaman eksik olmadığı aksine artarak devam ettiği kocamannn bir ömür diliyorum:))
Dün,bu yazımda  bahsettiğim Gratis indirimini kaçırmamak hemde neler var neler yok bir göz atmak için Gratisin yollunu tuttum. Aldıklarıma gelirsek, Essence allik, essence jel eyeliner, essence eyeliner fircası, The Balm nude far paleti, minik kozmetik seyehat kutuları ( kırılan kaş farımı koymak için aldım ama içinde 5 adet var baya işime yarayacak bunlar belli) Nivea dudak nemlendiricisi, essence 3 renkli concealer, veee kampanya dahilinde 5 liraya gelen Maybilline xxl pro mascara:))
Hepsi için olmasada içlerinden severek kullandıklarım için ayrı ayrı postlar hazırlayacağım, merak etmeyin..
En son resimdede Sevgililer Gününe özel sürdüğüm ojemi görüyorsunuz:) Ben bayılıyorum Golden Roseun bu Jolly Jewels ojelerine:)
Herkesi opuyorum, sevgiler...





6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, bende pek severim kendilerini;))))

      Sil
  2. Şu gratise gitmek farz oldu, bunlar nasıl indirim. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya güzel indirimler valla, hele essenceler bedavadan biraz pahali sadece:))) uğra mutlaka cnm

      Sil
  3. ayy o ojenin rengi nasıl güzel öyle ya sana da çok yakışmış Türkiye ye geldiğimde istiyorummm ona göre ;)) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel söz alıcam;) çok teşekkürler cnm;)

      Sil