15 Şubat 2013 Cuma

Biraz puantiye, çokca kırmızı, bir doğum günü:)

Günaydın herkese:) Güzel bir günün sabahında (her nekadar hava soguk, karanlık,yagmurlu olsada) herkesi sevgiyle selamliyorum:) Bu gün benim doğum günüm:) Yıllar geçsede, ben artık yaşlanmaya başlasamda içimdeki heves, mutluluk, heyecan hiç bitmiyor. Benim için doğum günleri çok özel...Yeniden doğmak gibi..Yeni umutlar, yeni heyecanlar, yepyeni güzellikler hissettiriyor.Her dogum günümde işte böyle umutlu, mutlu, huzurlu, heyecanlı oluyorum:)

İstedimki bu günki yazım,hem bu haftanın kısa bir özeti olsun, hemde bol fotograflı bir "ne giydim " postu olsun (bu haftanin  ozeti olarak..)
Efendimmm cumaniz hayirli, haftasonunuz keyif dolu olsun.İçinizdeki çocuk ruhunuzu hiç yitirmemeniz dileklerimle..
Sevgiler..















10 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun.Nice güzel yaşlara!

    YanıtlaSil
  2. doğum günü kızı; çokça kırmızlı fotoğraflarını çok beğendim. bu arada yine yeni yeniden umutlara yelken açacağın bir yaşın olsun. çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, aynı dilekler benden sana <3

      Sil
  3. doğum günün kutlu olsun canım nice mutlu sağlıklı seneler dilerim

    YanıtlaSil
  4. nice mutlu güzel yıllara cnmmmmmm!!! biraz geç oldu ama yeni girebiliyorum bloguma. Ayrıca gayet güzelsin, gençsin burdan fiziğini görüyoruz ama maaşallahın varrr, bir de doğum yapmışsın:)))
    hep böyle güzel hevesli mutlu doğum günleri olsun!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin ve yorumun için bende sana teşekkür ediyorum cnm;)

      Sil
  5. Geç oldu biraz ama blogunuzu yeni keşfettim, sevdiklerinizle nice güzel bol kahkahalı seneleriniz olsun:)

    Sevgiler
    Sümeyra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim guzel yorumlariniz için:)

      Sil