24 Şubat 2013 Pazar

Evde Göz Makyajı Bazı Yapıyoruz!!!

Merhabalar:) Bu gün size evde kendimizin kolaylıkla hazırlayabileceği göz makyaj bazı yapımını anlatacağım. Ama önce, nedir bu göz makyajı bazı? ne işe yarar? onlardan biraz bahsedelim.
Göz kapağı rengi koyu olanlar, yağlı olanlar yada hiçbir sorun olmamasına rağmen far uyguladıktan belli bir süre sonra farın göz kapaklarında çizgiler halinde topaklanmasından şikayetçi olanlar, sürdükleri farın renk paletindeki gibi durmadığını yada çabuk uçtuğunu söyleyenler, işte bazımız bütün bu dertlerimizin çaresi;)
Göz makyajına başlamadan önce göz kapaklarımıza süreceğimiz bir miktar bazla, hem makyajımız uzun süre kalıcı olacak, hem çok daha profesyonel bir görüntüye ulaşacağız. Bazdan sonra far uyguladığımızda, hem farımız göz kapaklarımızda topaklanma, çizgi çizgi bir görüntü oluşturmayacak hemde tamda istediğimiz renk ve güzelliklte duracaklar;) E bukadar işe yarayan bir ürünü birde evde kendimiz hazırlasak çok daha iyi olmazmı dimi? :) Hadi ozaman;


Gerekli malzemelerimiz;
Halihazırda kullanmakta olduğumuz fondötenimiz
Kullanmakta olduğumuz pudramız (toz halindeki pudralarla daha kolay hazırlayabilirsiniz)
Evde kullandığınız herhangi yoğun yapılı bir nemlendirici krem
Küçük bir kap ve karıştırmak için kürdan vs. herhangi birşey..

Hazırlayacağınız bazınıza, kullanacağınız kabın büyüklüğüne göre( vucut yada yüz) yoğun yapılı nemlendiricinizden bir miktar koyun. Koyduğunuz nemlendiricinizin yarısı kadar fondöteninizi içerisine ilave edin. Yine koyduğunuz fondötenin yarısı kadar pudrayı (önceden toz haline getirin) ekleyin ve bir kürdan yardımıyla iyice karıştırın. Hepsi bu:) Artık sizinde gayet kaliteli ve elinizdekilerle hazırladığınız artı bir ücret ödemediğiniz göz makyaj bazınız var:)

Bende kendi bazımı kendim hazırladım ve görsellerinide ekliyorum. Son resimde koluma baz uygulamadan önce ve sonra far sürdüm. Aradaki farkı sizlerde göreceksiniz. Baz uyguladıktan sonra renk nasılda belirgin ve güzel görünüyor değilmi ?

Sevgiler..








1 yorum:

  1. senin tavsiyenle bir kac saat once bunu yaptim birazcik icine beyaz hafif simli farda ekledim kolumda denedim guzel duruyo ama daha makyajda denemedim bakalim nasil olcak ikimznde eline saglik gule gule kullanalim :):)

    YanıtlaSil