5 Şubat 2013 Salı

İki Rimel! Flormar/Golden Rose

Merhabalar herkese:) Bu gün sizlere iki rimel tavsiyem olacak:) Pahada hafif yükte ağır diye bir atasözü vardir, tamda onun gibi harika iş çıkaran bu iki rimel, muadilleriyle kıyaslanınca gayette hesaplılar ;)
Efendim lafı fazla uzatmadan gelelim rimellerimizi tanitmaya. Haftasonu annemle birlikte Forum İstanbul'daydık, oradaki Golden Rose standını görünce nekadar mutlu olduğumu jolly jewels ojelerimle ilgili postumda bahsetmiştim. İşte Golden Rose un, Wonder Lash rimeliylede orada tanıştım ve denemek için hemen aldım. (Standdaki kiz çok metetmişti) Ne yalan söyleyeyim bukadarını beklemiyordum.Kirpiklerime ağırlık vermeden dolgunlaştirdi ve uzatti. 15 lira gibi gayet makul fiyatli bir rimelden beklentimi fazlasiyla ustunde bir performans aldım diyebilirim. Günlük kullanım icin gayet ideal bir rimel, tavsiye olunur;)
Ammaaa daha iyisi varmi??? derseniz de, aynı gün kendileriyle tanıştığım Flormarın Rotating Volume Maskarası derim sizlere. 360 derece otomatik dönen fırçasıyla tüm kirpikleri dipten uca çevreleyip uzun ve hacimli kirpikler yaratiyor. Fırçası çift yönlü dönebiliyor. Ve aynı zamanda kirpiklerede harika sekil veriyor, ekstra kıvırma işlemine gerek kalmıyor. Fiyatı 30 tl, fakat kesinlikle bu paranin hakkini fazlasıyla veriyor. Son zamanlarda denediğim en iyi maskara diyebilirim, kesinlikle tavsiye olunur;)
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder