11 Şubat 2013 Pazartesi

Yeni Bir Haftaya Başlarken..

Merhabalar herkese.. Tatil bitti ve yepyeni bir maratona uyandik bu sabah. Bizim için özellikle oğlum için 15 günlük tatil sonrası sabah 7 de uyanmak oldukça zor oldu:)
Bu hafta sizlere eğer vakit bulursam makyaj bazı hazırlamayı ve kullanimı hk.da bir yazi hazirlamak istiyorum. Çok sevdiğim son zamanların favorisi Caviar (havyar) manikurle ilgili bir yazi hazirlamak ve birde ürün tanitmak istiyorum. İpek kirpikler hakkinda bir post hazirlamakta bu haftaki planlarim arasinda:) Umarım hepsini yapacak vaktim olur..
Herkese çok güzel, su gibi akip giden bir hafta diliyorum.. Hadi birkaç fotoylada renklendirelim bu postu:) Bu gün giydiklerimden birkaç karede ekliyorum.
Sevgiler..
Deri detayli eteğim geçen sezondan, adl
Siyah balikçi kazagimda gecen sezon , adl
Çizmelerim bu sezon, elle shoes
Yüzüklerim, (beş taş hediye) moda aksesuar, bu sezon aldim (eminonu taki malzemeleri ziyaretimde)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder