14 Mart 2013 Perşembe

Bioderma Sebium Al Correcteur Tedavi Edici Renkli Kapatıcı

Herkese merhabalar. Bu gün bir süredir kullandığım ve  memnun kaldığım bir ürünü sizlere tanıtmak istiyorum. Bioderma çok sevdiğim ve çok güvendiğim bir markadır. Dermokozmetik ürünleri kesinlikle kozmetik ürünlere tercih ediyorum. Sebium serisinin birçok ürününü kullanıyorum, onlarıda sırasıyla yazacağım ama önce Sebium Al Correcteurdan bahsetmek istiyorum. Bu ürünün alalı yaklaşık üç haftalık bir süre oldu, buda diğerleri gibi işe yarıyormu diye önce iyice bir kullanıp test etmek istedim:)
Geçelim ürünümüze, vadettiklerine ve karşıladıklarına..
Sebum seviyesini dengelemek,akne ve siyah nokta oluşumunun azaltılması, cilt tonunu eşitlemek, akne izlerinin oluşumunu azaltılması, parlamanın azaltılması...
Gördüğünüz gibi birçok şey vaadediyor renkli kremimiz.
Benim yorumum, akne oluşumunun engellemesi dışında, cilt tonunu eşitlemesi, çok güzel bir kapatıcılık sağlamasının dışında cildi nemlendirmesi bence bu kremin en büyük artılarından.
Krem iki kısımdan oluşuyor, üst kapaktaki yeşil kısım kızarıklıkları lekeleri nötrlüyor, tüpteki renkli nemlendirici ise hem cildi nemlendirip akne oluşumunu engelliyor hemde gayet güzel bir kapatıcılık sağlıyor.
Cildi sorunlu, akneli olupta fondöten, kapatıcı vs.kullananamayanlara gerçek bir ilaç niteliğindeki bu ürünü tavsiye ediyorum arkadaşlar;)

Sevgiler..



4 yorum:

  1. kesinlikle böyle bir şeye ihtiyacım var. 2 haftadır yüzüm benek benek kırmızı noktacıklarla dolu ve sinirimi bozuyor.

    YanıtlaSil
  2. Sana link attım cnm. inş sende kullanınca memnun kalırsın;)

    YanıtlaSil
  3. Peki gözenekleri küçültüyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir mLesef bende oyle bir etki göstermedi

      Sil