28 Mart 2013 Perşembe

Bioderma Sebium Gel Moussant ve Nail Art Denemem

Herkese selam!
Bir karı eksik buz gibi bir İstanbul sabahından daha günaydın. Bu gün sizlere sebium serisinin son (kullandıklarım arasında) ürünündende bahsetmek istiyorum.Karma ve yağlı ciltler için üretilmiş bu günlük yüz yıkama jeli, yağlanmayı azaltmak ve sebum dengesini korumak üzerine üretilmiş dermatolojik bir ürün. Sabah-akşam nemli yüze nazik hareketlerle ovup köpürtülüp durulanrak kullanılıyor.
Gelelim benim görüşlerime efendim :) Evet yağ dengesini düzenlediği, cildi çok iyi temizlediği doğru fakat, ben ilk Biodermanın Sebium Al sini kullanırken almıştım bu ürünü birlikte kullanmak için, sevmedim. Sevmeme sebeplerim ,yeterince köpürmemesi ve yüzümü yıkadıktan sonra o temizlenmiş ferah hissi bırakmamasıydı.Yıllardır Garnier in Saf ve Temiz yüz yıkama jelini kullanıyorum, yazısına buradan bakabilirsiniz. Ben yorumumu bu iki ürünü kıyaslayarak yaptığımdan sanırım Garnier hem çok güzel köpürüyor hemde yüzümü yıkadıktan sonra cildimde inanılmaz bir ferahlık hissi bırakıyor. Aslında her iki üründe aynı işlevi görüyorlar fakat bana hangisi derseniz ben Garnier e ihanet etmem derim;) En son yaptığım Online eczane alışverişimden bu jellerden bana aldığım ürünlerin yanında 2 adet hediye olarak geldi. Sanırım birini yakında yapmayı planladığım hediye çekilişinde sizlerden birine vereceğim. Genel olarak Bioderma Sebium serisi çok başarılı, ben hernekadar kullandığım ürünle kıyaslasamda bu ürünüle ilgili övgü dolu yorumlar oldukça fazla benden söylemesi.









Gelelim Nail art denememe, dün hastaydım ve evdeydim. Sevdiğim ve günlük olarak takip ettiğim bloklara bakarken   7/24 makyaj bloğunda çok güzel bir nail art gördüm. Orada kullanılan bütün ojeler bendede vardı (itiraf edeyim okadar çok ojem varki koyucak yer bulamıyorum) ama nail art için gerekli fırçalarım neyazıkki yoktu. Bende hastalıktır çok beğendiğim birşeyi görür görmez denerim:) Durmadım tabi, toplu iğnenin arka kısmını kullarak bu ilk denememi yaptım. Güllerde çok başarılı olamasamda (fırçalarım olmayışından) ilk deneme için fena olmadığını düşünüyorum, siz ne dersiniz?

4 yorum:

  1. öncelikle geçmiş olsunn canım. garnier den bende memnunum. ojelerine gelince değişiklik her zaman iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GARNİER in yüz yıkama jelinden başkasını tanımam :) ojelerime gelince ilk sanatsal denememdi, devamı gelir, önümüz yaz ;)

      Sil
  2. merhaba bence nail art gayet güzel olmuş leopar deseninin çevresini ben kürdanla geçiyorum daha ince oluyor bu sayede daha fazla benek kondurabiliyorum bu arada gül desenine haksızlık yapma çok hoş olmuş=) hangi ojeleri karıştırdın merakettim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm dore oje Alix Avien. Digerlerinin hepsi Golden Rose, istersen numaralarına bakıp söyleyebilirim;)

      Sil