5 Mart 2013 Salı

Bu Gün Ne Giydim Today Look!

Günaydın :) İnanmazsınız belki ama bu sabah evden çıktığımda arabamın camlarındaki buzun çözülmesi için uzun bir süre beklemek zorunda kaldım. Hem güneşli hemde buz gibi, ayazmı ayaz İstanbul günlerinde bahara uygun giysiler giymek henüz mümkün görünmüyor. Çok ozledim pastel renkleri, pembeleri, pudraları, mint yeşilini.. Anlaşılan biraz daha beklememiz gerekecek havaların ısınması ve bahara uygun giyinmek için. Bu gün farketmeden tam bir Koton kızı olmuşum:) üzerimdeki parçaların hemen hepsi Kotondan, zaten çok severim bu markayı (hiç belli olmuyor değilmi:)
Gelelim bu gun giydiklerime;
Topuklularla giyildiginde daha fit, daha uzun ve ince gosterdiğine inandığım ispanyol paca jean, Koton
Fiyonk espirili tül kollu bluz, Koton
İnce baharlik kaşe kabanım, Koton
Zincir askılı çanta, Mango
Platform topuk botlar, Elle shoes
Tırnaklarımada bugun farklı olsun istedim ve bordo ojemin üzerine siyahla gold ince seritler yaptim:)
Umarım beğenmişsinizdir..
Sevgiler

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder