6 Mart 2013 Çarşamba

Bu Gün Ne Giydim Today Look!

Merhabalar:)
Bu gün renklerin enerjisini kullanmak istedim. Birkaç gündür dayanılmaz baş agrilarim var, erken yatmaya falan çalışıyorum ama nafile. Renklerle mutlu olmak, onlardan enerji almak istedim bugün.
Üzerime giydiğim bu kimono tarzı bol renkli floral desenli saten ceketim gardolabımın enn renkli parçası:) Okadar severek almıştımki geçen sene,giymekten asla bıkmıyorum;)
Üzerimdekiler bukadar renkli olunca aksesuarlarimida renkli kullanmak istedim. Neon pembe taşlı bilekligim gecen yaz ortakoyden, mint yesili bilekligimde bu sezon stradivariustan.Kupeler Koton sezona ait. İspanyol paça jeanleri yuksek topuklarla baharda giymeyi seviyorum, sanirim baharla birlikte fazla kilolarimi saklama hissi uyaniyor icimde:)
Makyajimida (siz sadece rujumu gorebiliyorsunuz) gayet renkli yaptim bugun, pembenin butun tonlarini kullandim:)
Sizlerede renkli gececek bir gün diliyorum, enerjiniz bol olsun;)
Sevgiler..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder