3 Mart 2013 Pazar

Bu Sezon Benim Olmalı!

Güneşli ama buz gibi bir İstanbul sabahından günaydın herkese:) Bahar güneşi mutlulugumuza mutluluk katsada, henüz içimizi ısıtamaya yetmiyor malesef:( Dört gözle yazın gelmesini bekliyorum:)
En sevdiğim şeydir her ayın ilk günleri en sevdiğim alışveriş ve moda dergilerimi alıp okumak,içlerinden benim olmalı dediklerimi işaretlemek, sonrada  aynısını yada hesaplı olan benzerlerini almak:) Bu ay işaretlediklerim ve mutlaka benim olmalı dediklerim;
Önümüzdeki bahar ve yaz sezonu boyunca sıkça karşılaşacağız siyah-beyaz birlikteliğiyle. Çizgi ve blok desenler oldukça favori;) Bende resim 1 de gördüğünüz siyah-beyaz cizgi desenli Koton marka elbiseye bayildım ,ilk alacaklarım arasinda kendileri:)

İkinci resimde gordugunuz sari dantel mudo etegede gorur gormez asik oldum:) dantelin verdigi o romantik havayi cok seviyorum. Bu etegin siyah olanini annem hediye etti bana sagolsun, henuz giymeye firsat bulamasamda cok mutlu oldum. Bu sari dantel eteğide mutlaka eklemeliyim gardolabima;)

Celine çantaları begenmeyenimiz yoktur herhalde. Üçüncü resimde gördüğünüz topshopun bu çantasıda benim celine in en sevdigim modelinin bir kopyasi ve mutlaka benim olmali:)

Veee Merhamet dizisinde Özgü Namal'ında giydiği, Zeynep Erdogan tasarımı bu küçük siyah elbise... Ne diyebilirimki ba-yil-dim:) omuzlari açıkta birakan sanki elbise bedene yapismis, sirttaki dugmeler bedene dikilmis gibi duran (cok ince belirsiz bir tul var resimde cok belli olmayabilir) bu elbise beni benden aldi. Özgü Namal'ın uzerinde bütün detaylarını görme firsati yakaladığım bu elbisede benim olmali dediklerim arasinda...

Herkese iyi haftalar diliyorum.
Sevgiler..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder