7 Mart 2013 Perşembe

Essence Jel Eyeliner

Günaydın, güzel bir sabah olsun hepimiz için. Nasil başlarsan öyle gider derler ya hani;)

Bu gun alalı baya zaman olmasına ragmen yazisini yazmayı geciktirdigim bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere..

Essence ürünleri biliyorsunuz Türkiye'de sadece Gratislerde oldukçada uygun fiyata satılıyor. Keşke ürünlerine ulaşmak daha kolay olsaydı ,siyah jel eyelinerını çok aramama rağmen bulamadım.Dün gratise uğradığımda gorevli kız bana bazı ürünlerini Türkiye'ye yollamadıklarını siyah eyelinerında onlardan birini olduğunu söyledi. (Ne kadar dogru oldugunu bilemiyorum)
 Bende gri olan jel eyeliniri var ve bence fiyat/performans açısından çok başarılı bir ürün. Yine essence in eyeliner fircasiyla uyguluyorum. Firca biraz sert yapili olsada iş görüyor ben inceliginden memnun kaldim. Eyeliner surmeyi seven fakat zorlananlardansaniz, jel şeklinde olanlar tam size gore. Belki elimin yatlinligindanmı bilemiyorum ama bana jel eyeliner sürmek, göz kalemlerinden ve likit eyelinerlardan cok daha kolay geliyor. Ozellikle fircanin ucu sayesinde gozlerinize cektiginiz eyelinerin kuyruk kismi son derece muntazam oluyor. Essence in jel eyelinerinin kivamina, surus kolayligina, kaliciligina, fiyatina tam not veriyorum.

Avonun jel eyelinerlarinin 3 renginide kullandim, renk olarak ozellikle bakir kahvesine bayilsamda sert yapisi,topaklanmasi, zor surulmesi, birkac tekrardan sonra ancak renginin ortaya cikmasi, fircasinin guzel olmayisiyla bence sinifta kalan urunlerden.
Essence i kesinlikle tavsiye ediyor, keşke farklı renkleride olsaydı diyorum..

Sevgiler..





2 yorum:

  1. Merhaba, tavsiyenizi dinleyeceğim:)

    Bana da beklerim

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil