2 Nisan 2013 Salı

Bu Gün Ne Giydim, Today Look!

Günaydın:) Bu sabah uyanipta camdan dışarı baktığımda heryerin çamur içinde olduğunu gördüm. Camlar arabalar heryer çamurla kaplanmıştı, nasıl bir yağmurdur bu anlayamadım. Güneş bize bir gün ceee diyor ertesi gün hava serin, yağmurlu oluyor hep malesef:( Benim gibi sıcak seven, yaz aşığı biri olarak son derece mutsuzluk kaynağı bu havalar:( Yaz gelsin artık cok özledimmm..

Bu günün hit parçası Mango leopar desenli ince kürklü ceketim (ceket-trenckot-kaban, ne desem bilemiyorum aslında:) Mevsim geçişleri icin ideal kaban deseniz değil, ceket deseniz kalın, trençkot deseniz incecikte olsa kürklü bir kumaş .Ama çok severek giyiyorum eşimin hediyesi:) Krem önü kısa, arkası uzun ince trikom Trendyol ganimetlerinden:) Skinny jeanim Bershka, çok severek aldım kendilerini, ah birde, bir beden küçüğünün içine girebilseydim:( Deri-suet karisimi dolgu topuk botlarim Bershka, Çantam Koton (birkac sene oncesine ait) Yüzükler Eminonu ziyaretinden. Trendyoldan çok severek aldığım bu kolyemide ilk kez kullanmış oldum bugün:)
Sizde benim gibi incecik ve rengarenk giysilerinizi, sandaletlerinizi özlediniz mi?
Sevgiler..











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder