24 Nisan 2013 Çarşamba

Flormar matte terracotta eye shadow/ Flormar terracotta powder

Gunaydin, iki günlük bir aradan sonra bugun herkese yeniden merhaba diyorum:)

Bugün lafı fazla uzatmadan size harika 2 ürün tanıtacağım. Birincisi benim favorim, rengine, sürümünün rahatligina, cildimde biraktigi porselen goruntusune ve kattigi isiltiya bayildigim bir pudra olan Flormarın terrecotta pudrası. Eğer cildinizde hafif ışıltılı aydinlik bir görüntüyü seviyorsaniz, cildim porselen gibi puruzsüz ve parlak olsun diyorsaniz bu pudra tam size gore;) cilde okadar guzel bir canlılık katıyorki asla parıl parılda parlamıyorsunuz merak etmeyin;) Ben beyaz tenliyim,20 numarasını, kabuki pudra fircamla uyguluyorum. Mutlaka bir flormar standına gittiginizde deneyin derim, benden tavsiyesi;)


Gelelim diger favori urunum olan Flormar matte terracotta eye shadow umuza:) Aslında adı üzerinde bu bir göz farı. Ama ben o niyetle almadım kendilerini:)) Rengini ve parlakligını görünce harika bir aydinlatici olacagini dusenerek aldim ve umdugum gibide oldu;) Ben çoğunlukla amacının dışında kullansamda göz farı olarakta kullanmayi seviyorum. Bukadar işe yarayan bir farıda size tavsiye etmesem olmazdi;)

Gününüz güzel geçsin, sevgiler..













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder