26 Nisan 2013 Cuma

La Roche-Posay Toleriane Dermo Nettoyant ( düşük toleranslı ciltleriçinmakyaj temizleyici)

Günaydın, hayırlı cumalar herkese.. Günlerden cuma, hava mis gibi, bol güneş, sıcak.. çok mutlu olmam gerekirken değilim malesef, canım dedem yoğun bakımda ve ben çok üzgünüm, Allah'tan tüm hastalar için acil şifalar diliyorum..

Bu gün size tanıtacağım ürün bana denemem için testerı gönderilen La Roche Posay'ın düşük toleranslı hassas ciltiler için makyaj temizleyici losyonu. Ürünün vaadleri;

 La Roche Posay’in yüksek toleransa sahip parfüm içermeyen formüllü, makyaj temizleyici ürünüdür. Düşük toleranslı ciltlere özel geliştirilmiştir. Rahatlatıcı ve yatıştırıcı La Roche Posay Termal Suyu içerir. Suya dayanıklı makyajı kolaylıkla temizler.

Suya duyarlı çok hassas ciltlerin makyaj temizliğinde kullanılır.
Hem yüz hem de göz çevresi için kullanabileceğiniz Dermo nettoyant cildinizde irritasyona yol açmadan temizleme yapar. Cildi tüm kir, yağ ve makyajdan arındırarak temizler. Derinlemesine temizlenerek arınan cilt, rahatlar ve ferahlık kazanır. Aynı zamanda cildi besleyerek cilde kadifemsi bir yumuşaklık verir. 

Ben bu ürünü bir haftadır kullanıyorum. Hassas, alerjik bir cilt yapım var. Günlük hayatımda allık dışında cildimi kapatan herhangi bir ürün kullanmıyorum ama göz makyajımda eyeliner, far, rimel üçlüsünü mutlaka kullanırım.Dolayısıylada makyaj temizleme losyonları benim için önemli. Bu ürünü sevdim diyebilirim. Ben hala niveanın makjay temizleme losyonunu tek geçsemde, La Roche Posay da alıp tekrar kullanacaklarım arasına girdi, benden tavsiye olunur..

Şahane bir haftasonu dilerim..
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder