28 Mayıs 2013 Salı

Avon Foot Works Ayak/Topuk Kremi

Selammmm!

Bu aralar buralara neyazıkki fazla uğrayamıyorum:( Şu sıralar önceliğimde kışın fazlasıyla aldıklarımı geri vermek var:) Her sabah işe gelmeden koştur koştur spor salonunun yolunu tutuyorum. Ev/ofis/spor/diyet derken blogumla fazla ilgilenemedim ama boşda bırakmıyorum gördüğünüz gibi;)

Yaz sezonunu açtığımıza göre artık ayaklar fora:) Terlikler, sandaletler, açık ayakkabılar, stilettolar..
Peki ayaklarımız hazırmı? Kışın ihmal ettigimiz ayak bakımımızı yazın gelmesiyle birlikte tekrar sıkça uygularız. Blogumun ilk yazılarında bahsettigim gibi ben dişarıda manikur ve pedikuru saglikli bulmadigim icin bu tur bakimlarimi hep kendim yaparim. Tirnak eti bakimindan da sansliyim cunki cok inceler ve asla et makasi kullanmak zorunda kalmiyorum. Zaten birkere alistirdiktan sonra tirnak etlerinizi surekli kesecek olmaniz cok can sıkıcı olacaktir diye düşünüyorum. Bunun yerine tirnak etlerinizi yumuşatan kremlerden, yaglardan faydalanip etlerinizi geriye itmek cok daha saglikli ve pratik bir yontem olacaktir. Piyasada bu tarz bir suru urun var ama ben en cok Pastelin Manikur Kalemini seviyorum (bunuda daha once paylasmistim sizlerle) ayni anda hem tirnak etlerini yumusatip hemde itme ozelliginden dolayi oldukca pratik bir urun,kesinlikle tavsiye olunur. Bugune kadar bircok ayak kremi kullanmiş biri olarak. Gelelim asıl konumuz olan ürüne..
 Avonun foot work serisindeki topuk yumusatma kreminede bayıldım diyebilirim. Sicak suda bekletip torpuledigim topuklarima suruyorum ve gercekten bebek ayagi gibi yumusacık oluyor. Sizlerede kesinlikle tavsiye ederim;)
Gününüz güzel geçsin..
Sevgiler



2 yorum:

  1. 75 mllik boyu tek boyu mu? Daha yüksek mlli olan boyu var mı?

    YanıtlaSil
  2. Bende spreyini kremini komple setini almıştım ama henüz kullanmamıştım paylaşımınıza sağlık bnada beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil