30 Mayıs 2013 Perşembe

Biraz Neon Biraz Süs Bluz Yenilemece:)

Selammm:)
Henüz yaz gelmemişken Aldım bu neon sifon bluzu. Neon renklere karşı mesafeli olsamda kışın soğuğu, kasveti öyle içimi karartmışki görür görmez bu rengi içim açılıverdi ve kendimi kasada buldum:)
Yine bir diy projesi için Osmanbeyde gittigim bir aksesuarcıda bulmuştum bu keçeden yapılmış süsleri:) Oldum olası bişeyleri tasarlamaya,yenilemeye,süslü püslü şeyler yapmaya bayıldığımdan elbet işime yarar diye almıştım birkaç farklı çeşidini. Geçen gün kopan düğmemi dikmek için dikiş kutusunu açtıgımda gördüm ve hadi bişeyler yapayım bunlarla dedim. Aklıma bu neon pembe bluz geldi. Hemen cep kısmına dikiverdim;) Tatilde bronz tende denim şortlarla ve beyaz yırtık kot pantalonumla güzel duracağını düşünüyorum siz ne dersiniz?
Bu keçe süsleri yapmak çok kolay, hazırını bulamasazsanız üzülmeyin, keçeyi istediğiniz sekilde kesip üzerine renkli boncuklar, düğmeler, zincirler dikerek kendi broşlarınızı yapabilirsiniz;)
Gününüz güzel geçsin
Sevgiler..







7 yorum:

  1. aynı tarz buluzdan benımde var bugun işe gelırken de gıydım ve bende cebıne birseymı işlesem aceba dıye dusunuyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha hahaaa aynı bluz demek, evet evet mutlaka süslemelisin;)

      Sil
  2. çok cici olmuş yaa çok beğendim ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Slm :) Değişik bir hava katmış :) ellerine sağlık ve güle güle kullan :) Bende bloguma beklerim sevgiler :)http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş.Ellerine sağlık :)Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Bluz çok şirin olmuş, ellerinize sağlık.
    Havası değişmiş resmen :))
    Bu arada sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmeyi diliyorum.
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil