13 Mayıs 2013 Pazartesi

Bu Gün Ne Giydim Today Look!

Günaydın hepimize, yeni bir haftaya daha basliyoruz, su gibi akıp geçsin diyorum şimdiden.. Umarım yeni haftaya herkes güzel başlamıştır. Uzun zamandır "bu gün ne giysem" postu hazırlayamıyorum. Bunun sebebi haftaiçi sabah erken saatlerde spora gitmem ve evden eşorfmanlarımla çıkmamdan kaynaklanıyor. Yani buaralar benim için ne giydiğim değil, nasıl göründüğüm önemli:))) yaz geldi ve malesef pis boğazımı tutamadığımdan spor yaparak biraz durumu kurtarmaya çalışıyorum;)

Bu günki postumu oluşturan giysilerim dünden. Anneler gününü kutlamak için evden çıkmadan bu fotoğrafları çektirme fırsatı buldum. Veee bu sabahta bu postu hazırladım sizlere...

Fisto yakalı bluz, Koton yeni sezon
Sigarette kırmızı pantalon, Koton yeni sezon
Nude deri ayakkabılar, Mango
Çanta, Celline (aşk yaşıyoruz)
Küpe, Koton eski
Sedefli gümüş yüzük eski
Sevgiler..















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder