17 Mayıs 2013 Cuma

LOREAL FALSE LASH WINGS KELEBEK ETKİSİ!

Hayırlı Cumalar herkese...
Bu gün sizlere yeni bir rimel deneyimimden bahsetmek istiyorum. Birçok kadında olduğu gibi benimde "en iyi rimel" arayışlarım son sürat devam ediyor:)
 Son yapılan anneler günü indiriminde, Lorealin yeni rimeli False Lash Wings i alıp denemek istedim. Kelebek kanatları edasında takma kirpik efekti verdiğini vaadeden reklamlarından pek etkilenmiştim doğrusu:) Gel gelelimki ürün bende hayal kırıklığı yarattı. Genel olarak tarak uçlu rimelleri kullanmayı zaten zor buluyorum ve sevmiyorum. Ürün oldukça ıslak ikinci bir kat için mutlaka beklemeniz gerekiyor, buda vakit kaybı.(Gerçi ilk açtığımızda tüm rimeller böyle olup birsüre sonra kıvama geliyor) Fırçası asimetrik yapıda, kirpiklerin uçlarına doğru daha uzun, tam bir takma kirpik havası vermesi için tasarlanmış (bence gayet akıllıca) olmasına karşın ben ilk başta doğru düzgün sürmeyi başaramadım:) Sanırım elimin alışması lazım doğru uygulamayı yapabilmek için:)
 Hali hazırda gür uzun sayılabilecek kirpikleriniz varsa ve takma kirpiklerdeki o uçlara doğru uzayan görüntüden hoşlanıyorsanız ürünü seversiniz diye düşünüyorum. Fakat benimkiler gibi gerçekten kısa kirpikleriniz varsa ve siz sırf kirpikleriniz daha uzun görünecek diye almayı düşünüyorsanız benim gibi hüsrana uğrarsınız derim. Ben hala fiyat performans açısından Golden Rose Wonder Lashı tek geçerim.  Gratis indirimden Wonder Lashımıda yedeklemeyide unutmadım:)

Herkese mutlu,huzurlu, eğlenceli bir haftasonu dilerim.
Sevgiler..






1 yorum:

  1. Merhabalar ccanım..Benimde daha önce kullandığım bi üründü bende pek memnun kalmadım diyebilirim..Ama sana önereceğim rimel Loreal teleskopik..Gerçekten uzun ve dolgun gösteriyor.. Daha dün açmış olduğum bloguma sizide beklerım:) http://hoopbidunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil