10 Mayıs 2013 Cuma

Noviderm Boreade Lp Anti-Blemish Skincare

Cumaydınnnn:) veeee koca bir haftayı daha bitiriyoruz.. Şimdiden tüm annelerin anneler gününü kutluyorum. Başımızın tacı, şevkat abidesi, bizi çıkarsız en çok seven en çok düşünen kanatsız meleklerimizi Allah başımızdan eksik etmesin inş..

Bu gün sizlere geçen ay yine bir internet dermokozmetik alışverişimde denemek için aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. (Ben burdan kullanmadığım hiçbir ürün hakkında iyi yada kötü yorum yapmıyorum arkadaşlar) Tabiki herkesin cilt yapısı farklı, her ürün herkeste neyazıkki aynı etkiyi göstermiyor. Ben cilt yapısı olarak şanssız olan insanlardanım malesef yağlı ve problemli bir cilde sahibim. Cildim akneye yatkın, bu sebepten herzaman sebum dengesini düzenleyen, hipoalerjenik, akne kurutmayı ve yenilerinin oluşmasını engelleyici ürünler kullanıyorum. Cildime kullandığım ürünlerin özellikle dermokozmetik ürünler olmasına çok dikkat ediyorum. Cilt tipiniz herne olursa olsun  sizlerde eczanelerden cilt tipinize uygun dermokozmetik ürünleri güvenle kullanabilirsiniz. Biodermanın Sebium serisindeki tüm ürünleri severek kullanmış sonuç almış birçoğunuda blogumda sizlerle paylaşmış biri olarak, sürekli alışveriş ettiğim eczane sitesinin bana tester olarak gönderdiği ürünüde alıp denemek istedim. Fiyatı oldukça makul, iki ürünede 3.sü hediye olunca nemlendirici stoğumuda yapmış oldum :) Bir tüp bitti, gelelim yorumlarıma.. Ürünün bioderma sebium globalden bir farkını görmedim. Aynı etkileri gösterdi diyebilirim..Doğal içerikli olduğundan ben ayrıca sevdim Küçük bir miktar tüm yüze yetiyor yalnız ürün soyucu etkiye sahip olduğu için (aha içeriyor) mutlaka güneş koruma kremide kullanmak gerekiyor. Daha önceki yazılarımda belirttiğim gibi La Roche Posay tavsiyemdir;)

Gelelim ürünün içeriği ve kendi vaadlerine;

Noviderm Boreade LP Anti-Blemish Skincare 30ml

Akne karşıtı bakım kremi. Alkol, paraben, phenoxyethanol, phthalate,peg,esansiyel yağlar,silikon,sabun ve petrokimyasal türevler İÇERMEZ!
Doğal içerik oranı %94 tür.

Özellikleri: 
Cilt kusurlarının düzeltilmesine ve giderilmesine yardımcı olur. Akneye eğilimli ciltlerin kullanımı için uygundur. Hipoalerjeniktir. 
Alerji riskini minimize edecek şekilde formüle edilmiştir. Komedon oluşumuna neden olmaz. 

Kullanım önerisi: 
Her sabah ve akşam temiz cilde minimum 2 ay süresince düzenli olarak uygulanır.

UYARILAR: 
 Ürünün etki mekanizması gereği uygulandığı anda kısa süreli ve geçici olarak karıncalanma hissine yol açabilir. Göz çevresine kesinlikle uygulamayınız.  AHA içeren ürünlerin kullanımı halinde UV ışınlarına karşı hassasiyetin artma riskine karşı güneş koruyucu kullanınız. veya ürünün kullanımı halinde güneş ışınlarına maruz kalmayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder