17 Eylül 2013 Salı

AVON TRUE COLOUR GÖZ FARI

Herkese selam...

Avon kotoloğunda görüp renkelerine hayran kalarak aldığım far paletimi tanıtacağım bu gün sizlere..

Ben sobaharda toprak tonlarını, yeşilin daha koyu olan tonlarını ve pembeyi birarada kullanmayı çok seviyorum. Bilmiyorum neden ama çok yakıştırıyorum bu renkeleri sonbahara..
Bu farı seçememdebu yüzden oldu diyebilirim. Görür görmez renklerine vuruldum:) Vuruldum vurulmasınada sizlerinde bildiği gibi görmeden denemeden makyaj malzemesi almak aslında çokda sağlıklı değil. Çoğunlukla sizin beğendiğiniz ve size gelen ürünün renkeleri arasında çok fark oluyor, özelliklede rujlarda. Buda çok can sıkıcı bir durum:(
Fakat bu sefer tam tersi oldu:) Yani benim beğendiğim far paletinin renkleri katalogtakinden çok daha güzel geldi:) Gelelim ürünle ilgili nacizane yorumlarıma;

Renkler şahane, ne mat ne fazla ışıltılı. Günlük kullanım içinde, gece makyajı içinde oldukça uygun. Sürerken tozutmaması en çok beğendiğim özelliklerinden. Kesinlikle kalıcı, gözlerden uçup gitmiyor. Renkler arasındaki uyum şahane.Ürünün swatchlarını çekmeye çalıştım fakat resim kalitesinden dolayı çok iyi çıkmadı. Makyaj bazı olmadanda denedim kesinlikle renklerini gayet güzel verdi fakat kalıcılık için baz şart.







Ürünle ilgili sevdiğim bir diğer özelliği ise özellikle makyaja yeni başlayan, far sürme konusunda çok deneyimli olmayanlar için farların numaralandırılmış olması:) 1 numara baz, 2 numara göz kapağı için, 3 ve 4 ise gölgelendirme için gibi..

Sizlere uygun fiyatlı kaliteli bir diğer makyaj malzemesini daha tavsiye etmiş oldum:) Ben diğer renklerinide alıp kullanacağım. Umarım sizlerde benim kadar memnun kalırsınız...

Gününüz güzel geçsin;
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder