17 Eylül 2013 Salı

The Balm Cift Uçlu Makyaj Fırçası

Günaydınnnn herkese:) Aslında dünki kötü malubiyetten sonra bu sabah mutlu uyandım diyemem:(
Üzerine birde, koca bir şantiyeye dönüşen İstanbul, yol çalışmaları, kaldırım yenilemeler, bitip tükenmek bilmeyen trafikte eklenince gününüz güzel başlamıyor neyazıkki...

Bugün  size Gratis indiriminden (gratis nezaman indirime girse kendime the balm standinin onunde buluyorum, evet) aldigim iki uçlu makyaj fircasini tanitmak istiyorum.





Denemek icin encok da ambalajinin sevimliligi icin aldigim bu fircayi uzun bir sure kullanmadim. Geçenlerde aklima geldi ve göz alti kapaticimi bu fircanin düz uçlu fondöten fircalarinin minyaturunu animsatan ucuyla sürdum. Yüzümdeki asla bitip tükenmek bilmeyen sivilcelerimede yine kapaticiyi bu fircayla uyguladim. Sonuc;  bayildimmm. Ozellikle bu gune kadar kapaticilarimi sungerle uygulamanin ne buyuk bir hata oldugunu anlamis oldum.










 Kalin oldukca buyuk yassi uclu fircaya gelince, onuda gölgelendirme yaparken kullandim ve sonuc olarak gayet basarili buldum. Çok fazla sayida fircam yok, ecotools fircalarimi uzun suredir cok begenerek kullaniyorum. The Balmin bu fircasida benim favorilerim arasina girdi. Uygun fiyata işlevsel bir firca arayisinda olanlara tavsiyemdir;) Mutlaka gratis indiriminde The Balm in standina bir göz atin derim;)

Gününüz güzel geçsin;
Sevgiler..




3 yorum:

  1. Güzel fırça, çoook çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende.. geç farkettim ama artık elimden düşmez:)

      Sil
  2. Canım bu fırcayı gratisde deneme sansı buldum alsam ıyı olur aslında. Bu arada senı blogmdakı Forever new canta cekılısıne beklıyorum. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil