24 Eylül 2013 Salı

The Balm İnstain Houndstooth Allık

Merhabalar:)

Bu gün sizlere The Balmın son zamanlarda aldığım ve en severek kullandığım allığını tanıtmak istiyorum..

The Balmın Sonbahar serisindeki Houndstood adlı bu allığı, benim pembe allık arayışlarımı kesinlikle bitirdi.









 Genel olarak cildimi taze ve sağlıklı gösterdigi icin tercihim şeftali tonlarında olsada, yaptığım makyaja uyum açısından şöyle ben burdayım diye bağırmayan, bebek yanağı gibi durmayan, doğal, mat, pastel bir pembe allık arayışındaydım. Açıkcası makyaj çantalarımda bugune kadar aldıgim tüm pembe alliklarimı bir iki sefer kullanılmış olarak beklemekteydi cildimde istediğim gibi durmadıklarından..

İnstain houndstooth a gelince, hafif gül kurusu gibi, mor alt tonlarda soguk bir pembe. Dışardan bakıldığında oldukça koyu gibi görünsede ciltte öyle durmuyor. Nefis bir pembe, özellikle beyaz tenliyseniz sizde benim gibi bayılacaksinız:) Oldukça yoğun bir yapisi var, sürerken tozutmuyor (ki buda benim en sevdiğim özelliktir makyaj malzemelerinde) az bir miktarda ürün gayet güzel renk vermeye yetiyor. Kalıcılığıda gayet başarılı.





The Balmın ambalajlarindaki başarısı tartışılmaz, buda diğer allıkları gibi aynali ve çok güzel bir ambalaja sahip. Açıkcasi ben bayildim. İndirim zamanlarında özellikle Gratisin The Balm standlarını ziyaret edin ve bu allığada bir şans verin derim;) Şeftali rengi allık sevenlerde The Balmın Frat Boyu için bu yazımı tıklayabilirler;)

Sevgiler


1 yorum:

  1. gerçekten ambalajdaki başarısı çok iyi ben çok seviyorum :)

    YanıtlaSil