9 Ekim 2013 Çarşamba

Maybelline Master Smoky Shadow-Pencil

Merhabalar herkese:)

Aslında bu hafta 3-4 ürün tavsiyem olucaktı ama okadar hastayımki ancak bugün yazabiliyorum...

Bu gün sizlere tanıtacağım ürün Maybellinin Smoky Göz kalemi. Dumanlı göz makyajını sevenlerin kesinlikle seveceğini düşünüyorum bu kalemi. Ben indirimde sadece kahve rengini bulabildim (gerçi istediğim renkti kesinlikle) ama bulabilseydim siyahıda almak isterdim. 



Kalem çift uçlu. Bir tarafı kalem şeklinde diğer tarafı ise sünger. Kalemi gözünüze çektikten sonra, sunger ucuyla hafifçe dağıtıp smoky yani dumanli buğulu bir görüntüyü yakalamış oluyorsunuz. Ben göz kapağima duzgün bir hat şeklinde kalem/eyeliner çekemiyorum diyenler bu urun tam da size göre. Çok dügün çizmenize gerek yok sunger ucuyla dagittiginizda hic belli olmuyor çünki:)

Ben maybellinin birçok ürününü çok severek kullanıyorum artık bu ürünlerine master smoky de katıldı;) 

Artık efsaneleşen meşhur Gratis ve Watsons bayram indiriminden yararlanıp sizlerde bu ürünü ve birçok ürünü indirimli alabilirsiniz aklınızda olsun;) Bulabilirsem maybellinın kahverengi jel eyelinerını (siyahını çok severek kullanıyorum) ve The Balmın birkaç ürününü bende bu indirimde kapmayı düşünüyorum:)


Gününüz güzel geçsin,
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder