5 Kasım 2013 Salı

Bu Gün Ne Giydim, Today Look!

SWEATSHİRT TRENDİ


Herkese selam!

Son dönemlerde birbirinden renkli ve iddaalı Sweatshirtler oldukça gözde. Eskiden spor yaparken yada sadece haftasonları giydiğimiz sweatshirtler artık gündelik hayatımıza girdi. Sizlerde etek ve pantalonlarınızı rengarek sweatshirtlerle kombinleyebilirsiniz...






Rahat, trendy, genelde salaş, spor şık parçalar kesinlikle bana göre. Bu yüzden olsa gerek bikaç sezondur sweatler dolabımda çeşitli versiyonlarıyla yerini aldı.








Özellikle Kenzo'nun meşhur kaplan desenli sweatshirt üne benzeyen bu sweatshirt ümü  çok severek giyiyorum:)








Aksesuarlar olmazsa olmazım. Bu sezon özellikle madalyon tarzı iri ve renkli zincir kolyeler, eklem yüzükleri çok trend;)








Füme metalik görünümlü zımbalı biker botlar eşimin hediyesi. Bayılarak giyiyorum (yeni sezon almak isteyenlere duyrulur) Aldığım günden beri elimden düşürmediğim çantam ise Bershka..








Gününüz güzel geçsin;
Sevgiler









2 yorum:

  1. ben de çok seviyorum bu trendi, sweathirt etek şort, harika durmuş, çok da yakışmış fiziğine! yüzünü de göster ama bize:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM CNM. SANA MAİL ADRESİNDE İNSTAGRAM HESABIMI YAZACAĞIM. YÜZÜMÜ BLOGTA PAYLAŞMAK İSTEMİYORUM:) SEVGİLER..

      Sil