26 Kasım 2013 Salı

Ecowell Organik Tonik!

Günaydın herkese:)
 Evet yağmurlar başladığından, gök grileştiğinden beri, enerjim düşük ve mutsuzum:( Böyle günlerde değil çalışmak içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor, birşey dışında tabi, uyumak...

 Neyse lafı fazla uzatmadan bugün sizlere Lila kutunun Eylül ayında göndermiş olduğu toniği tanıtmak istiyorum.

Aranızda kimyasallardan uzak duran, organik ve sertifikalı ürün arayışında olanların Ecowell in ürünlerini seveceğini düşünüyorum. 



Ecowell'in ürünleri tamamen organik ve ICEA sertifikalı.
 Gelelim toniğe, ben tonik kullanmayı sevmiyorum ve çok da gerekli görmüyorum. Yağlı ve problemli bir cilde sahip olduğum için cilt temizliğime çok önem veriyorum. Sabah/Akşam köpürte köpürte ovalayarak yüzümü yıkadığım ve özel günler hariç cildime kapatıcı herhangi bir ürün uygulamadıgım için yüzümde kir yada makyaj kalıntısı kalmıyor. Fakat çok düzenli yapamasamda uyguladığım kil maskesinden sonra mutlaka tonik kullanıyorum ve kilin o yeşil rengi nekadar yikarsam yıkayayım kalıntı bıraktığından mutlaka tonikli pamukla temizliyorum. Günlük hayatımda kozmetik ürünlerden ziyade dermokozmetik, eczane ürünlerini tercih ediyorum. Tonik olarakda gül suyu kullanıyordum. Ecowellin toniği papatya özü ve mersin suyu içeriyor. İlginçtir kokusu gül suyu gibi:) Yani gül suyunun kokusunu sevmeyenler muhtemelen bu toniğide sevmeyeceklerdir. Benim organik oluşu dışında sevdiğim bir diğer özelliği de ürünün ambalajı oldu. Fısfıslı şişede oluşu, hem kullanım kolaylığı sağlıyor hemde ürünü boca edip ziyan etmenizi engellemiş oluyor.

Ürünün 150 ml fiyatı 36 lira.  Gül suyuna güzel bir alternatif oldugunu düşünüyorum. Bitirebilirsem tekrar alacağım ürünler arasında:)

Gününüz şahane geçsin,
Sevgiler..


2 yorum:

  1. yağlı bir cilde sahip biri olarak tavsiyelerine de kulak verdiğimden deneyebilirim. ben de gül suyu kullanıyorum ama bazen kokusu çok rahatsız edici olabiliyor :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül kokusunu sevmiyorsan muhtemelen bunun kokusunuda sevmeyeceksin, hiç bulaşma ozaman derim;)

      Sil