18 Kasım 2013 Pazartesi

Loreal Lumi Magique Kapatıcı

Günaydın herkese:)

Bu gün sizlere bahsetmek istediğim ürün, anneler günü indiriminden aldığım Lorealin Lumi Magique kapatıcısı. Bu ürün hakkında bukadar uzun süre yazmamış olmamın sebebi sanırım kaydadeğer bulmamış olmam:) Buradaki yazımdan da anlayacağınız üzere ben Maybelline Affitone nun kapatıcısından öyle memnunumki sanırım bu ürünüde onunla kıyaslayarak anlatacağım size..






Loreal Lumi çok ince yapılı, aydınlık bir ürün. Ben kapatıcılarımı çoğunlukla göz altlarıma uygularım, pek fazla koyu halka, morluk problemim olmamasına rağmen ürünü çok yetersiz buldum. Göz altlarımda kapatıcılığı yok denecek kadar az. Ayrıca gün içinde çizgilere dolma sorunuda yaşadım. Fakat aynı ürünü fondöten altına sivilcelerimin üzerine uyguladığımda gayet güzel bir sonuç elde ettim. Göz altı kapatıcılığında bende sınıfta kalan bu ürün, akne, sivilce gibi yüzdeki kırmızı renk düzensizliklerini kapatmakta ilginçtir sınıfı geçti.





Ben birdaha bu ürünü alırmıyım? Sanırım almam:) Affinitone kesinlikle çok daha yoğun ve çok güzel bir kapatıcılığı var. Uzun yıllar vazgeçmeyi düşünmüyorum:) Bu birazda beklentilerle alakalı sanırım..

Siz  eğer sürdüğünüzde hiç belli olmayacak varla yok arası incelikte,  yoğun olmayan, hafif yapılı, kapatmadan çok aydınlık verecek bir concealer arıyorsanız bence indirimde Loreal'e bir şans verin derim. 

Gününüz güzel geçsin..
Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder