17 Aralık 2013 Salı

Bu Gün Ne Giydim, Today Look!

NEON GÜNLER!


Günaydın herkese:)


Ne zamandır ne giydim postu hazırlamıyordum, bu sabah yazmak istedim..

Crop top (kısa) bluzlar, kazaklar son zamanlarda oldukça trend biliyorsunuz. Göbeğine ve sıkı karın kaslarına güvenenler kalem etek ve yüksek bel pantalonlarla, güvenmeyenler ise elbise üzerine yada bir tshirtle birlikte kullanabilirler ki ben ikinci gruba dahil oluyorum daha çok. Hem göbeğimin açıkta kalma fikrinden çok hoşlanmayışımdan (göbek dekoltesini sevmiyorum) hemde zaten sımsıkı kaslara sahip düz bir göbeğim olmayışından:)







Sezonda öne çıkan tüylü kazaklar ise, bizi olduğumuzdan çok daha kilolu göstersede, yumuşacık hissiyatı ve sıcacık tutmasıyla benim bu sezon favorim (tamam kabul ediyorum en azından 5 kilo fazlam var ve bu kazaklar beni daha da şişman gösteriyor ama seviyorum, giyiyorum ve giyeceğim:)










Scuba kumaşlarda son zamanlarda oldukça revaçta, özellikle mini evaze etekler ve elbisler kumaşın tok duruşundan dolayı çok şık ve kalıp gibi görünüyorlar. Ben farklı bir versiyonunu neon renkli bu kalem eteği görür görmez vuruldum ve hemen aldım:)








Kim demiş kışın neon renkler kullanılmaz diye? Gayette kullanılıyor. Gördüğünüz üzere, neon turuncu tüylü kısa kazağımla, yine neon renklerden oluşan kalem eteğim gayet güzel bir ikili oluşturdular. Ben çok sevdim, sizinlede paylaşmak istedim;) 







Bu aralar flormarın bu yeşil ojesi bende takıntı haline geldi :)

not; Kombinim geçen akşam evden çıkmadan aceleyle ve yine herzamanki gibi binbir nazla eşimin çektiği resimlerden ibarettir,lütfen resimlerin kalitesinin kusuruna bakmayın :)


Herkese rengarenk bir gün dilerim;
Sevgiler..









4 yorum:

  1. Çok güzel bi etek çok şık bi kombin :) üzerine sarı renk kazakta çok hoş olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum, ama ben çok beyaz tenliyim ve saçlarımda sarı, bu yüzden pek sarı tonları kullanmıyorum soluk gösteriyor;) Eteğimi bende çok sevdim, teşekkürler yorum için..

      Sil
  2. Çok hoş olmuş tatlım, bu eteği birde ekru dökümlü bir etekle kombinle bakalım
    altına da stilettolar çok hoş olur <3
    ama o pembe pufidik kazağa bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekru bir kazaklayada bluzla kombinlemeyi hiç düşünmemiştim, ama denerim cnm;) o kazağı bende çok severek aldım, çok teşekkürler güzel yorumun için:)

      Sil