7 Ocak 2014 Salı

Bu Gün Ne Giydim, Today Look!

Barok Desen

Günaydın, buz gibi fakat güneşli bir İstanbul sabahından:)

Pek çok insan griyi sevmez, ben bayılırım. Açığı, koyusu, fümesi.. Özellikle kışın en çok kullandığım renklerden biridir. 










Son dönemlerde oldukça trend olan barok desenide oldum olası hep çok sevmişimdir.

















Desenli iki parçayı bir arada kullanmak pek benim cesaret edemediğim birşey olsada, düz renklerde risksiz ve hoş göründüğünü düşünüyorum;)












he birde bu kış pembe kabanı olmayanı dovüyorlarmış diye duydum:))

















Günününüz gri bulutlara inat, şeker tadında pespembe geçsin,
Sevgiler..







4 yorum:

  1. kabanını çok sevdim=)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, Koton sezon başında almıştım, hazır indirimdeyken bir bak istersen;)

    YanıtlaSil
  3. ben de pembe kabanını çok sevdim :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, daha güzelleri senin olsun😘

      Sil