17 Şubat 2014 Pazartesi

PCO Koyun Plasentası Gençleştirici ve Aydınlatıcı Maske

Bu benim hep merak ettiğim ama "koyun plesantası" isminden ve içeriğinden dolayı kullanmaya cesaret edemediğim bir üründü. Özellikle Ayşenur Yazıcı çok övmüştü bu maskeyi ve okuduğum tüm yorumlarda bu şekildeydi. Bende bir kutu alıp denemeye karar verdim. Kutunun içerisinde 12 adet maske var. Maskeler  yüzümüz şeklinde kesilmiş ıslak mendiller gibi. Temiz cilde, tercihen duştan sonra uygulanıyor. Her maske gibi gözeneklerin açık olması ilk şart. Uyguladıktan sonra ise en az 6 saat süreylede yüzümüzü yıkamamamız gerekiyor. Ürünün içeriği ve vaadleri şu şekilde;

PCO Sheep Placenta Whitening Mask Koyun Plesanta Maskesi içeriğinde bulunan koyun plazentası , hyoluronik asit , kojik asit , kollagen , Vitamin E , Vitamin C , Aloe Vera gibi etkin maddelerden dolayı özellikle kırışıklıklar , sarkmalar ve cilt lekeleri üzerinde bariz farklılıklar oluşturmaktadır.



  • Hücre yenilenmesi
  • Mimik hareketleri ile oluşan kırışıklıkların azaltılması
  • Cilde nem kazandırılması
  • Toksik maddelerin atılmasını  (Antioksidan etki )
  • Lekelerin açılması
  • Cilde elastikiyet ve dolgunluk kazandırması
  • Cildin vitamin ve mineral ihtiyacının sağlanması
  • Akne aktivitelerinin azalmasına yardımc olma








Benim yorumlarıma gelince, ilk kez cumartesi günü duştan sonra uyguladım. Yüzüme maskeyi yerleştirdikten sonra yarım saat kadar yüzümde beklettim, oldukça ıslak bir yapısı var bu yüzden atmadan öncede kalanını boyun bölgeme sürdüm. Kesinlikle cildim aydınlandı ve pırıl pırıl oldu. İlk uygulamada bile bukadar fark edeceğini inanın beklemiyordum. Çok sevdim ve iyiki almışım dediğim ürünler arasına girdi şimdiden, kesinlikle tavsiye ederim:)

Gününüz gökyüzü gibi güneşli geçsin;
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder