26 Mart 2014 Çarşamba

BİRLİKTE ZAYIFLAYALIM

Yaza Hazır Fit Vucutlar..


Günaydın herkese.. Malum yaz kapıda, spor+diyet sezonu açıldı:) Sizde benim gibi bütün kış güzelce yiyip/içip bolca kilo alıp, baharın gelmesiyle de etekleri tutuşup zayıflama telaşına düşenlerdenseniz hadi buyrun, birlikte zayıflayıp, sıkılaşalım;)


Size zayıflamada ve vucudumuzu şekle sokmakta çoook işinize yarayacak önerilerim olacak. Hepsi tarafımdan denenmiş kısa sürede sonuç veren tavsiyelerdir merak etmeyin;)

Yaza girerken hepimizin isteği, ortak sorunumuz olan karın+kalça+bacaklarımızdaki fazlalıklardan kurtulup sıkılaşıp incelmek malum. İşte tamda bunun için sizlere  harika 2 egzersiz videosu ekliyorum. Lütfen egzersizleri önemseyin. Vucudunuzdaki yağlar kasa dönüştüğünde kilonuz aynı olsa bile incecik ve şekle girmiş bir vucut sahibi olursunuz.



 Birçoğumuz çalıştığımız için spor salonlarına gidecek vakit bulamıyoruz. Vakitsizlikten ve nasıl yapacağımızı bilmediğimizden de evde de egzersiz yapamıyoruz.

Ama hem az zaman ayırıp, hemde  haftanın 5 günü evinizde düzenli yapacağınız bu egzersizlerle 3 haftanın sonunda tam 1 beden inceleceksiniz! Şaka değil gerçek. Canlı örneği benim. Düzenli olarak 2 haftadır, haftanın 5 günü, 20-30 dk. arası sizlerle paylaştığım videolardaki egzersizleri yaparak  yaklaşık 1 beden inceldim. Tabi yediklerimide biraz dikkat ederek. Yanında diyette yapabilseydim  üzerimdeki en az 5 kilo fazlalığı  atmayada başlardım eminim çünki daha önce bu şekilde fazla kilolarımdan da  kurtulmuştum. Bu egzersizlerle birlikte kilo vermek isteyenler için yine tarafımca denenmiş ve kesinlikle işe yarayan tavsiyelerime gelirsek;

1- sabah kalkar kalmaz oda ısındaki bir bardak suya limon sıkarak için.
2- yapabiliyorsanız sabahları kahvaltıdan önce yürüyüş yapın (yürüyüş yaparken unutmamanız gereken en önemli şey, hep aynı tempoda yürümek yerine, temponuzu sürekli yükseltip yavaşlatmanız, böylelikle vucudunuz çok daha fazla kalori yakar)
3-mutlaka ve mutlaka güne erken saatte kahvaltı ederek başlayın.
4-gün içerisinde 2 litre suyu "su" olarak tüketin.
5-öğlen ve akşam yemeğinden yarım saat  önce  mate yada yeşil çay için, hem metobolizmayı hızlandırdıkları hemde iştahı azalttıkları için.
6-hamur işi, kızartma, makarna, pilav, ekmek, şekerli gıdalar tüketmeyin.
7- akşam 7 den sonra birşey yemeyin.
8-haftanın bir günü serbest gününüz olsun, o gün istediklerinizi abartmadan yiyin ki diyetten sıkılmayın.
9-diyet ve egzersizlere başlamadan önce kilonuzu, bel-basen ölçünüzü not edin.
10-haftada 1 gün tartılın ama tartıdaki kilonuzdan çok mezurayla ölçtüğünüzde görüdüğünüz cmler çok daha önemlidir, unutmayın. Yağlar kasa dönüştüğünde tartıda aynı kilo çıkabilirsiniz fakat görüntünüz çok daha ince ve düzgün olacaktır. Motivasyon kaynağınız kaç cm inceldiğiniz olsun;)

Ve son olarak, ben diyet yapamıyorum, bir diyete bağlı kalamıyorum sıkılıyorum diyorsanız mutlaka egzersizle birlikte (herkesin bu egzersizleri evde yapacak kendine ayıracak bir yarım saati mutlaka vardır) gün içerisinde  ne yiyorsanız yarısını yemeyi deneyin. Su ve yeşil çay mutlaka tüketin. 3. haftanın sonunda ölçülerinizi aldığınızda  nekadar mutlu olacağınızdan eminim, tıpkı benim gibi:)

not 2.haftanın sonunda rejim yapmadığım için sadece  1 kilo vermeme rağmen, bel bölgemden 3 cm, simit bölgemden 3 cm, basen bölgemden 1 cm inceldim. Benim en sorunlu ve enzor eriyen bölgem neyazıkki basen bölgemdir :( Tabiki durmak yok, diyetle destekleyip egzersizlerime yaza kadar devam edicem ve yaza fit bir vucutla gireceğim diye düşünüyorum.Benimle birlikte sizlerde varmısınız? Unutmayalım 1 paket çikolata yediğimizde yaşadığımız haz 5-10dk. ile sınırlıyken, ince bir vucutla istediğini giyebilmenin verdiği haz sonsuz ve paha biçilemez:)

















Dizlerimde, belimde vs.sorun var bu egzersizleri yapamam diyenlere de, yarın sizlerle evde nasıl yürüyüş yapıp kalorilerimizi yakıp, sıkılaşacağımızla ilgilide videolar paylaşacağım;)

Motivasyonunuzun tavan yaptığı, şahane bir gün olsun;
Sevgiler..

10 yorum:

  1. ay ne güzel oldu bu yazı bende 3 4 kilo vermek istiyorum ama ciddi bi şekilde planlayamadim bi türlü.squat yapıyorum umarım inceltir ya.Göbek bölgesi de benim zor kismim mekik çok zor geliyor :(

    YanıtlaSil
  2. canım bu iki videoyu haftada 5 gün yap mutlaka, akşam mümkünse 7 den sonra birşey yeme ve yatmadanda yeşil çay iç. 2-3 haftanın sonunda vucudundaki değişimi görüp çok mutlu olucaksın. ayrıca bende deli gibi squat yapıyorum (gün içindede en az 50 sefer yapıyorumdur iş yerinde bile olsam) videoların dışında. Basit gibi görünen bu egzersizlerle kısa sürede ciddi sıkılaşıyor insan.. Hep birlikte yapıp, birbirimizi motive etmiş oluruz hem;)

    YanıtlaSil
  3. bende varım ben ben ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tatlım, hep birlikte inceleceğiz inş, gitsin kilolarrrr :)

      Sil
  4. göbek çevresinden ne yapsam veremiyorum ben
    aksam olunca daha cok acıkıyorum tutamıyorum boğazımı :)

    bacaklarım inceldi ama simidim olduğu gibi duruyo haftada en az 3 gün pilates yapmama rağmen

    azimle devam başarıcaz insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım nicike, bende tipik bir kova kadınıyım:) benim sorunumda belden aşağıda malesef, basen ve kalın odun gibi bacaklar, bolca selülit.. hepimizin vucut yapısı farklı ama bir gerçek varki,yediğimiz içtiğimiz şeylere çok dikkat edip spora devam edersek hepimiz inceleceğiz ve kilo fazlası olan bölgelerde göze batmayacak. Azimle birbirimizi motive ederek bu yaza fit gireceğiz inş. Durmak yok:)

      Sil
    2. Bende kovayıııım :D Bende gobekten alıyorum hemen kiloyu bu kez azimliyim vericem ya.Gece yemelerine son :) Haberdar edin beni de iyi sonuc veren bir şey bulursanız :)

      Sil
  5. canım güzel videolar ancak, bu egzersizleri yapmadan önce vücudu ısıtmak lazım. Ben zumba yapıyorum, 1 saat zumbadan sonra bu hareketler inanılmaz iyi geliyor. benim blogumda paylaştığım zumba videoları var, isterseniz önce onları yapıp sonra egzersizlere geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Ender Saracın videosunda ısınma için önce hafif yürüyüş var, ben egzersizden önce hafif yürüyüş yapıp, bolca ip atlıyorum. İp atlamak hem vucudu cok güzel forma sokuyor hemde egzersiz oncesi kol ve bacak kaslarını iyice ısıtıyor. Zumba çok eğlencelidir eminim:) senin videolarınada hemen göz atacağım canım

    YanıtlaSil
  7. YILLARDIR YOĞUN İŞ TEMPOSUNDAN DOLAYI KENDİME ZAMAN AYIRAMIYORDUM HEP İŞ HEP TOPLANTI YOK KOTA YOK HEDEF DİYE KOŞTURDUM DURDUM KENDİME HİÇ ZAMAN AYIRMIYORDUM TAKİ HERBALİFE İLE TANIŞINCAYA KADAR EVET YANLIŞ DUYMADINIZ HERBALİFE İLE TANIŞTIM ÖNCELERİ HERBALİFE YE HİÇ GÜVENMEDİM AMA ÇOK ARAŞTIRMA YAPTIM VE HERBALİFE Yİ KULLANMAYA KARAR VERDİM HAT SAFA YA ULAŞMIŞ OLAN KİLO MU DÜŞÜRMEK TEK HEDEFİMDİ DÜZENLİ OLARAK HERBALİFE Yİ KULLANMAYA BAŞLADIM ÖNCE KENDİMİ ZİNDE HİSSETTİM VÜCUDUM DA YORGUNLUK VE HALSİZLİKTEN ESER KALMADI SONRA YAVAŞ YAVAŞ ZAYIFLADIĞIMI HİSSETTİM ÇOK HOŞUMA GİTTİ ZAYIFLAMAK ÇOK GÜZEL BİR DUYGU AYRICA EN ÇOK HOŞUMA GİDEN KIYAFET ALAMAYA GİTTİĞİM ZAMAN OLDU DAHA ÖNCELERİ XXXL OLARAK ALDIĞIM KIYAFETLER HİÇ YAKIŞMAZDI VE İSTEDİĞİM BİR ÜRÜNÜ BULAMAZDIM ŞİMDİ İSE MEDYUM BEDEN KIYAFET SEÇMEK ÇOK ZEVK VERİCİ BİR DURUM ARTIK ARADIĞIM KIYAFETİ BULABİLİYORUM VE ZEVKLİ BİR ŞEKİLDE GİYİYORUM. HERBALİFE İLE ARTIK HEM SAĞLIĞIMI BULDUM HEMDE YENİ İŞİMİ OLDU HERBALİFE EĞİTİMLERİNE KATILDIM TAM DONANIMLI OLARAK ARTIK KİLO VERMEK İSTEYEN HERKESE YARDIMCI OLAMAK TEK HEDEFİM SİZLERDE KİLO VERMEK YADA KİLO ALMAK İSTİYORSANIZ HER ZAMAN ÇEKİNMEDEN BENİ ARAYABİLİRSİNİZ TELEFON NUMARAM VE İLETİŞİM BİLGİLERİM AŞAĞIDA YER ALMAKTADIR HER ZAMAN HİZMETİNİZDEYİM SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM AHMET SEÇKİN TEL :+90 542 420 00 33 MAİL : seckin33@gmail.com
    Paylaş

    YanıtlaSil