5 Mart 2014 Çarşamba

Bu da Benim Baharlık Wishlistim :)

Güneşi görünce deli gibi mutlu oluyorum. Evet hep söylüyorum ben yaz insanıyım. Güneş,deniz,kumsal, çiçekler,böcekler bana yaşam enerjisi veriyor. Bu yüzdendir ki baharı hep çok sevmişimdir, ertesinde bize o güzel sıcak yaz günlerini getireceğinin müjdesini veren ilkbaharı..
 Bahar dallarını görüpte mutlu olmayan insan varmıdır? Bahar dalları kadar mağaza vitrinlerindeki soft pastel renklerdeki cıvıl cıvıl baharlık giysileri görüncede aynı mutluluğu hissediyorum. Bu bahar alınacaklar listemde (tamam kabul ediyorum bazıları hediyede gelebilir mesela) neler var, hadi hep birlikte bakalım  :)

Bu sezon pastel renkleri özelliklede bebe mavisini heryerde göreceğiz ama benim gönlüm kesinlikle sarıdan yana, maviyi aksesuarlarımda kullansamda pek çok alışverişimde tercihlerim hep sarıdan yana olacak biliyorum. Bu floral desenli elbiselerede ayrıca ba-yıl-dımmm...










Boyfriend jeanler hayatımıza girdiğinden beri vazgeçilmezimiz oldu çıktı, hele yırtık olanlar.Öyleki dolabımda artık yırtık olmayan tek bir jeanimin kalmadığını gördükçe şaşırıyorum:) Yüksel bel modası hakim olsada ben sevemedim, Zaradaki bu modele bayıldım ve hemen birtanede kaptım (yani listemdekilerin biri dün itibariyle benim oldu).
 Slip on sneakerslar geçen yazdan beri süren trend hakimiyetine devam ediyor, pek çok mağazada çeşitli versiyonlarını görebilirsiniz. Ben leopar, ve yılan derisi desenlilerine bayılıyorum ve mutlaka biri benim olmalı diyorum.
Zaranın bu iki model ayakkabısınada ayrıca bayıldım. Burnu açık botie tarzı olan tam baharlık nefis bir parça, haki yeşil tonlarıyla enfes duracağına inandığım bu kafes model yüksek ökçelere ise aşık oldum ve ilk fırsatta diğer bebeklerimin arasında yerini alacaklar:)



                                                             


























Aynalı güneş gözlüklerine bayılıyorum. Polis modeli pembe olanı geçen H&M alışverişimde almıştım en kısa sürede bu yeşil camlı kahve kemik çerçevelide benim olmalı. Yaz/kış kullanmayı en sevdiğim aksesuarlar güneş gözlükleri

























Sarı bir çanta ve bu sezon oldukça gözde olan bizi okul yıllarımıza geri götüren bir sırt çantasıda olmazsa olmazlarım arasında olucaklar;)
















Bu sezon floral desenli bir ceket, pastel tonlarda bir deri ceket ve yine Zaranın bu trençkotu benim olsun istiyorum.

















Sizlerde kendi wishlistinizi oluşturdunuz mu? Pastel renklerin enerjisiyle içinizin ısınacağı harika bir bahar olsun;
SEVGİLER..


6 yorum:

  1. 1. elbiseyi ve 2. gözlüğü çok sevdiim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o gözlük geçen hafta h&m de yoktu umarım tükenmeden bulurum bende çok sevdim;)

      Sil
  2. ayakkabılar çok şık duruyor ama yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Elbiseler tam baharlıkmış umarım en kısa zamanda edinirsin :)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel şeyler seçmişsin:))) şu çiçekleri elbiselerden hala bi tane almadım biran önce seçmeliyim:P gözlükler de çok tatlı!

    YanıtlaSil