18 Mart 2014 Salı

H&M Smoky Far Paleti

Günaydın:) Nasıl güzel bir gün bugün:) Güneşle uyandigimda inanilmaz mutlu ve enerjik hissediyorum, uykusuz ve hasta olsam bile..







Bu gün H&M alışverişimden smoky pink ( dumanlı pembe) far paletimi tanitacağim sizlere. Aslında ben kahve tonları smoky bir palet aradım fakat kalmamıstı sanırım, denemek için pembe tonlarından oluşan bu paleti aldım. Beyaz tenliyim pembe ve tonları genelde yakışır fakat şeker kız candy gibi görünmekten korktuğum için çok fazla tercih etmiyorum bu tonları göz makyajımda. Yinede renklerin uyumu ve fiyatların bukadar uygun olmasi sebebiyle sırf denemek için aldığım fakat sevdiğim bir palet oldu kendileri:)















Bu paletin sevdiğim özelliği farların tozutmuyor olması oldu. Bukadar hesaplı bir ürünün pigmentasyonununda bu derece yoğun olması beni gerçekten şaşırttı. Paletteki renkler mat gibi görünsede hafif ışıltıları var. Yumuşak kadifemsi ve uygulaması oldukça kolay. Daha öncede söyledigim gibi özellikle gece makyaji yaparken fircaniza bir parça primer sürerseniz farların rengide, kalıcılıklarıda inanılmaz artıyor. 
Ben çok sevdim hatta bu sabah kisitli zamanimda (max 5dk. İçinde) birde günlük göz makyajı yaptım bu paletle. Aceleyle düzgün çekemediğim eyelinerımı ve bulaştirdiğım rimeli görmezden gelirseniz renkleri seveceğinizi düşünüyorum:)

















Gününüz toz pembe geçsin;
Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder