30 Nisan 2014 Çarşamba

Avon Perfect Kiss Ruj

Günaydın herkese:)

Bu gün sizler tanitacağım ürün Avonun Perfect Kiss rujları olacak. Katalogta renklerini görüp beğendiğim denemek için 2 rengini sipariş ettiğim rujlardan inanılmaz memnun kaldım. Ben mat bitişli rujları sevmiyorum, dudaklarım da çok kurudugundan nemlendirme özelligi olan, lip glosslar kadar olmasada hafif ıslak ve parlak bitişli rujları seviyorum. Daha canli ve fresh bir görüntü olduğunu düşünüyorum. İşte avon Perfect Kiss rujlarda aradığım tüm özelliklere sahip:)








Rujlar inanılmaz güzel nemlendiriyorlar, sırf bu yuzden bile kullanmaya deger diye dusunuyorum. Kalıcılık konusunda da kullandigim islak bitişli nemlendirme özelliğine sahip diğer rujlardan daha başarılılar. Renkleride gayet guzel veriyorlar. Yanlız ben daha naturel tonları günlük hayatımda kullanmayı sevdiğim için, uçuk şeker pembesi tonlarında ve şeftali tonlarında iki ruj sipariş etmeme rağmen, pembe olan (kiss me pink) oldukça canlı hatta mercana kaçan bir renk olarak geldi. Buda demek oluyorki katalogtan renk seçmek herzaman doğru olmuyor. Avonun bloggerlardan ziyade, satış temsilcilerine ürünlerini (en azından testerlarıni) göndermelerinin, bizlerinde sipariş vereceğimiz zaman doğru tercihler yapabilmesi adına daha mantıklı oldugunu düşünüyorum:)








Pembe rengi çok canlı buldamda şeftali olan tam istediğim renk geldi (peach peck). Şeftali renk allık ve rujları hep çok sevmişimdir:) 













Sonuç olarak ambalajlarıda oldukça şık olan bukadar kaliteli ve hesaplı Avon Perfect Kiss rujları kesinlikle tavsiye ediyorum. 


Yağmura ve birtürlü ısınmayan havaya inat, gününüz güneşli geçsin..
Sevgiler..




2 yorum:

  1. perfect kiss rujlar kesinlikle çok güzel 4- 5 rengi var bende de
    sana katılıyorum, birde şuna kaktılıyorum bloggerlara ürün yığacaklarına temsilcileriyle de biraz ilgilenseler güzel olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek takip ettiğim ve Avonun ürünlerini gönderdiği birçok blooger arkadaşım var onlara tabiki ürün göndersinler ona lafım yok yanlış anlaşılmak istemem ama avon temsilcisi arkadaşlarım var ve katalogta (özellikle renkli cilt ürünlerinde) sipariş verdiğimde sıkıntılar yaşıyorum, görmeden, denemeden kozmetik ürün sipariş etmek birçok kez hayal kırıklığı yaratıyor..

      Sil