17 Nisan 2014 Perşembe

Pastel Magic Touch Gözaltıkapatacı ve Aydınlatıcı

Günaydın:)

İlk çıktıgı günden beri severek kullandığım, ambalaj değiştirip daha şık bir tasarıma sahip olan (geçenlerde 3.sünü aldım) pastelin çok işlevli kapatıcı ve aydınlaticı farini blogda paylaşmamış oldugumu farkettim:) Böyle güzel bir ürünü yazmadan, tavsiye etmeden olmazdı..

Tasarımı super, iki katlı. Alt katında ister far olarak kullanabileceğiniz, isterseniz göz pınarlarınızı aydınlatabileceginiz inci beyazı renginde sedefli toz farı bulunuyor. Üst katında ise, kapatıcı ve kücük bir ayna. Bendeki 4 numara olan, bana en uygun renk bu oldugu için bunu kullanıyorum







Kapatıcı krem formunda. Parmaklarinızla uyguladığınızda fırcadan daha iyi sonuç aliyorsunuz. Oldukça yogun bir yapisi var kapaticiligi gayet basarili fakat belli bir sure sonra çizgilere dolma sorunu yaşatabildiğinden üzerine ince yapıda bir pudra geçerek sabitlemenizi öneririm ki ben öyle yapıyorum.







Far oldukça pigmentli, ışıl ışıl, günlük hayatta sadece kucuk bir miktar alıp göz pınarlarızı aydinlatmada kullabilirsiniz fakat far olarak gündüz değil gece makyaji için uygun bir ürün. Toz halinde olduğu icin malesef dökülmeye ve bulaşmaya çok müsait, ben fırçama biraz primer sürdükten sonra uyguluyorum boylece hem daha kalıcı oluyor hemde dökülme sorunu yaşamıyorum. 


Gayet makul bir fiyata alabileceğiniz, çok başarılı ve işlevsel bir ürün. Kesinlikle tavsiye ederim;)

Gününüz şahane geçsin..
Sevgiler..



2 yorum:

  1. pırıl pırıl sahane cok tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum:) yorumunuz için teşekkürler, sevgiler..

      Sil