1 Temmuz 2014 Salı

Matrigen PPC Lipoliz Krem

Günaydın hayırlı Ramazanlar herkese:)
 Güzel bir tatilin ardından huzur ayına girmenin sevincini yaşıyorum.
 Ben Ramazan ayının bana kattiğı manevi duyguları ve huzuru çok seviyorum.

 Takip eden arkadaşlar bilir geçen kış yediğime/içtiğime hiç dikkat etmediğimden 5 kilo aldım ve vucudum da oldukça yağlandı:( Mart ayında herzamanki gibi spor+diyetle yaza kadar forma girmek için sıkı bir mücadeleye başladım. Malesef yaş 30 olduktan sonra kilo vermek inanılmaz zorlaşıyor hele birde benim gibi su içse yarayan, ödem yapan, dolaşım bozukluğu olan bir bünyeye sahipseniz. İtiraf ediyorum bu sefer baya zorlandım ve işi sıkı tuttum. Haftanın 3 günüyle başlayıp, 5-6 gününe çıkararak düzenli spor yaptım.Çok inceldim, şuanda 36 bedenim fakat hedeflediğim bir kilo var ve ben o kiloyu tartıda görene kadar mücadeleyi bırakmamaya kararlıyım:)  Buradan ve buradan düzenli olarak yaptığım egzersizleri görebilirsiniz.Bunun dışında  az ve sağlıklı yemeye çalişıp bol su içtim. Bacak ve basen bölgemdeki selulitler fazlasıyla canımı sıktığından onlar içinde destek ürünler kullanmayı ihmal etmedim. Bu günde size bu ürünlerden birinden bahsetmek istiyorum.




















Matrigen ppc krem, etken maddesi nedeniyle lipoliz kremi olarak biliniyor. Yağlı bölgeler üzerinde kullanıldıgında incelme ve sıkılaşma sağlamayı vaadediyor. Aynı zamanda portakal kabuğu görüntüsünün azaltılmasinada yardımcı oldugu soyleniyor.




















Ben 40ml minik tupler halinde 5 tüp sipariş ettim. Tatile gitmeden once 3 hafta boyunca düzenli olarak bacak/basen bölgeme, sporumu yaptıktan dusumu aldiktan sonra kullandım. Sarı renkli yoğun kıvamlı bu krem kullanılacak alan genişse neyazikki çabuk bitiyor. Fiyat olarakda pek ucuz oldugu soylenemez. Sürdükten çok kısa bir zaman sonra uyguladiğiniz bölgede muthis bir yanma oluyor. Alev alev yandığınızı hissediyorsunuz ve cildiniz hafifçe kızarıyor. (Bu benim cildimdeki reaksiyonu oldu, tahris yada herhangi baska birsey yasamadim uyguladiktan birsure sonra oluşan ve geçen kizariklik disinda) uygulama yapacağiniz alanin temiz olmasi, kremide 10 dk kadar masaj ile cildinize yedirmeniz gerekiyor. Ben uygularken eldiven taktim ve masaj aletiyle masaj yaptim. Kremi surdukten sonra streçle sarmanın daha etkili oldugu yaziyordu. Ben bunun yerine termal sort giydim. Halen hic acilmamis 2 tüp kremim bulunuyor, tatilde ara vermis oldum.






















Sonuclara gelirsek;


Ürünün düzenli kullanıldığında kesinlikle işe yaradığını düşünüyorum. Üç hafta gibi kısa süre icinde 2 cm incelme oldu, selulitleriminde goruntusu hafifledi.Fakat unutmamak gerekirki sadece kremlerle olmaz, mutlaka egzersiz ve sağlıklı beslenmek şart.

Sevdigim ve yine alacağim ürünler arasına girdi. Bana göre tek dezavantajı fiyatı. Biraz daha profesyonel bir selulit kremi kullanmak isteyenlere tavsiye ediyorum. 

Herkese selulitsiz, fit, hafif, sağlıklı  günler dilerim..
Sevgiler..




2 yorum:

  1. Vakumlu Lipoliz ben daha yaptırmadım arkadaşım lazer yaptırdı bende kararsızım vakumlumu lazer mi diye..

    YanıtlaSil
  2. bu kremi hergun mu kullandiniz

    YanıtlaSil