21 Kasım 2014 Cuma

İKİ RİMEL FLORMAR X10SCULPTİNG VOLUME/ REVOLUTİON

Günaydın:) Hayırlı Cumalar herkese.. Bu gün size uzun süredir severek kullandığım biri gelince diğerinin pabucunu dama attığım iki rimelden bahsetmek istiyorum..













1- Flormar X10 Sculpting Volume Maskara











Öncelikle ürünün tanıtım bilgisini yazarak başlamak istiyorum;

Özel yapıdaki fırçası ile 10 kata kadar hacim kazandıran X10, göz makyajına yoğunluk ve derinlik katar. X10 Sculpting Waterproof Mascara yoğun hacim kazandırır. Suya dayanıklı özelliği ile her durumda göz makyajınızın kusursuz kalmasına yardımcı olur. Özellikle kalınlığı yeterli olan kirpiklere önerilir. X10 Sculpting Lengthening Mascara hacim kazandırırken aynı zamanda kirpikleri uzatır. İçerdiği zeytinyağı sayesinde kirpiklerin kurumasını önleyerek sağlıklı kalmasına yardımcı olur. 

Bir Gratis indirimden denemek için aldığım günden beri elimden düşürmüyorum bu rimeli. Ürün tanıtımındada bahsedildiği gibi volümden çok kısa kirpik sorunu yaşıyorsanız bu rimel tam size göre. Benim yoğunluk olarak fena sayılmayan fakat çok kısa kirpiklerim var. Bu Rimel sayesinde kısacık kirpiklerim gayet güzel görünüyor, tek tek ayrılıyor. Sürerken bulaşmaması (ilk kullandığınız zaman bile çok likit bir yapısı yok), gün içinde akma, bulaşma yapmaması, makyaj temizleme sütüyle kolayca çıkması en büyük artıları. Birde kirpiklerime bakım yaptığını düşünüyorum sanırım içerisindeki zeytinyağı sayesinde kirpiklerimde herhangi bir dökülme sorunu yaşamadığım yaklaşık 2 aydır çok severek kullanıyorum. Ve kesinlikle ben daha iyisini keşfedene kadar en favori rimelim bu olacak, herkese tavsiye ederim;)





2- Flormar Revolion Volume Maskara






Ürün tanıtım bilgisi;

Revolution Mascara ergonomik tasarımlı ambalajı sayesinde kullanım kolaylığı sunar. Özel fırçası ve yoğun hacim kazandıran fiberler ve bambu tozu sayesinde göz alıcı kirpikler yaratır. İçerdiği argan yağı ve pamuk özlerinin yardımı ile kirpikleri diplerine kadar derinlemesine besler. Volume, özellikle kirpik tanesi kalınlığı yetersiz olan kirpiklere önerilir. Lengthening, göz alıcı uzun kirpikler yaratır. Özellikle kısa kirpiklere önerilir. Waterproof suya dayanıklı özelliği ile tek dokunuşta en zor ulaşılabilen kirpikleri dahi kaldırarak uzatır, kıvrık gösterir ve tek tek ayırır. Özellikle kirpik tanesi kısa olan kirpiklere önerilir.


Bütün bir yaz boyunca elimden düşürmediğim bir rimel bu. Üç farklı çeşidi var; volüme (hacimsiz kirpikler için), lengthening (kısa kirpikler için), waterproof (suya dayanıklı). Aslında benim sorunum kısa kirpikler olmasına rağmen Flormar standındaki görevli bana volüme olanını önerdi ve sanırım 3 tüp falan kullandım. Bu rimelde en sevdiğim şey içerisindeki fiberler ve bambu tozları oldu. Sanki rimelin içerisinde kısa kısa kıllar var ve bu kıllar kirpiklerinize yapışarak olduğundan çok daha uzun ve hacimli gösteriyor. Sevmediğim yanları ise, bu kısa kıllar güm içerisinde dökülme yapabiliyor. Rimeli ilk kullanmaya başladığınızda oldukça ıslak bir yapısı varken çok çabuk kuruyup işlevini yitirebiliyor. 


Sizlere sevdiğim iki rimeli eksileri ve artılarıyla tanıtmak istedim bu gün. Benim gibi kirpiklerinin kısa oluşundan şikayetçi arkadaşlar sizler hangi rimelleri severek kullanıyorsunuz?

Herkese haftanın son iş günündeni şahane bir haftasonu diliyorum;
gününüz güzel geçsin sevgiler..









6 yorum:

  1. benim için gayet iyi bir yazı oldu bu ;) teşekkür ederim canımm

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir yazı olmuş takip ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler :)
    http://funblogosphere.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Süper bir tanıtım olmuş hemen deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Kullanmaya başlayalı 1 hafta oluyor ,son 8 yıldır bu kalitede bi maskaraya rastlamafım çeşitli markalar denememe ramen bu maskaradan aldığım sonucu alamamıştım , kendi adıma çok memnun laşdım..

    YanıtlaSil