8 Ocak 2015 Perşembe

Soğuklarda Çatlayan, Kuruyan, Yara olan dudaklara S.O.S Bakım

Buzzzz gibi bir İstanbul sabahından günaydınlar:)

Gerçi tüm Türkiye şuan çok soğuk hepimiz donuyoruz.. Bende bu soğuk günlerin kurtarıcısı iki dudak nemlendiricimi sizlerle paylaşmak istedim bugün.









İlki uzunca bir süredir kullandığım, özellikle geceleri kaloriferin kurutup yara yaptıgı dudaklarımı mucizevi bir biçimde nemlendirip iyileştiren Blistex Lip Relief krem..
 İtiraf edeyim ilk sürdügümde nefret etmiştim bu kremden. Dudaklarımı acayip yakmış, çok kötü bir his oluşturmuş ve bembeyaz yapmıştı. Fakat bir süre sonra dudaklar kremi iyice emince o bembeyaz görüntü ve o keskin nane yakıcılığı gitti yerine pleeling yapılmışçasına yumuşamış ve iyileşmiş dudaklarım geldi:)
 İlk kullanımda özellikle o keskin mentol ve o bütün dudaklarınızı kreme boğmuşsunuz gibi olan görüntü sizi rahatsız edecektir fakat bir süre sonra neden bu kremi tavsiye ettiğimi anlayacak ve sizlerde eminim çok seveceksiniz. Ben Blistex'i gece yatmadan önce sürüyorum.

Gün içinde kullandığım ve gerçekten sevdiğim diğer dudak nemlendiricim ise Nivea Lip Butter..

Bir Gratis alışverişinde minicik Nivea lip butter kutuları kasanın yanında öyle şirin duruyorlardaki, alıp çantama attığım günden beri de vazgeçilmezim oldu. Bir çok çeşidi var bendeki vanilyalı kokusu harika. Bitince diğerlerinide denemek için can atsamda oldukça bereketli bir ürün neredeyse bütün kış yeteceğe benziyor:) Sürdüğünüzde blistex gibi bembeyaz maskelenmiş dudaklarınızın yerine hafif bir parlatıcı sürmüş görüntüsü veriyor. Minicik kutusu tam çantaya atmalık ihtiyacınız olan heran kullanabilirsiniz. Nemlendirme etkisi blistex kadar iyi olmasada ben günlük kullanımda nivea lip butterları da çok sevdim:)

Havalar buz gibi olsada, içimiz sımsıcak olsun;
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Selammm Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Bloğunu yeni keşfettim. Bana da gelmek istersen beklerim. :)
    www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil