3 Nisan 2014 Perşembe

Flormar Spider Lash Rimel

Günaydın, hayırlı Cumalar herkese...

Benim icin tatsız tutsuz geçen bir haftaydı, içimden yazmakda dahil hiçbirşey gelmedi. Bu haftayı Flormarın bu yeni rimel postuyla başlatıp kapatıyorum. Yarınların daha iyi olmasını umudederek....

Yaklaşık 1 ay önce sadece ismi cazip geldiği için aldığım bir rimel Spider Lash.
Artık pahalı rimeller almıyorum bunuda belirteyim arada çok merak ettiğimden istisnalar olsa da gördümki hiçbir rimel kısacık kirpiklerimi upuzun ve hacimli gösterme mucizesini gerçekleştirmiyor:) Bir diğer neden de birçok pahalı ürünü ucuz olanlarla kıyasladığımda ya aynı etkiyi gösteriyor olmaları yada iddalarını karşılayamamaları.. Ben özellikle Loreal ve Maybelline nin rimellerinin pek çok pahalı muadillerine göre çok daha başarılı olduğunu düsünüyorum.
Gelelim Flormara..
Terracota pudraları, farları ve ojeleriyle benim gönlüme taht kuran Flormarın açıkcası bir rimeli hariç (yazısı burada) rimellerini başarılı bulmuyorum.

Spider Lash benim sevdiğim kalın ve sık fırçaya sahip. Rengi oldukça siyah, renk vermeyle ilgili hiçbir sıkıntısı yok. Rimelleri ilk kullanmaya başladıgımızdaki o ıslaklık ve bulaşma bu rimelde yok. Topaklanma sorunu hiç yaşamadım. Tek tek ayırmada plastik ince uçlu fırçalar kadar başarılı olmasada fenada sayılmaz. Hacim ve uzun gösterme vaadlerini de orta seviyede yerine getiriyor diyebilirim. Yani benim gibi kısa kirpiklere sahipseniz bu rimelden fazla bir beklentiniz olmasın. Ambalajını sevdim, bulaşmamasını, verdiği simsiyah rengi sevdim fakat benim için bir Maybelline etmez diyorum:) Uygun fiyata günü kurtarır bir rimel arayanlar şans verebilirler.

Gününüz güzel, haftasonunuz şahane, yarınlarınız umut dolu geçsin...
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder